news-background
news-background

کارگردان A Knight's Tale: الگوریتم‌های نتفلیکس با ساختن شدن دنباله مخالفت کردند

نتفلیکس با الگوریتم‌ها درباره دنباله فیلم «هیث لجر» تصمیم‌گیری کرده است.

«برایان هلگلاند» کارگردان «حکایت یک شوالیه» (A Knight's Tale) می‌گوید «الگوریتم‌های نتفلیکس» با تولید دنباله مخالفت کرده‌اند. این فیلم با بازی «هیث لجر» در سال ۲۰۰۱ اکران شد و در حالی که با بودجه ۶۵ میلیون دلاری ساخته شده بود ۱۱۷ میلیون دلار فروخت.

هلگلاند در مصاحبه جدیدی با «اینورس» می‌گوید پیشنهاد تولید دنباله را به نتفلیکس داده اما آن‌ها بر اساس الگوریتم‌هایشان مخالفت کرده‌اند: «به سونی پیشنهاد کردم چون امتیاز آن را دارند، و به نظر می‌رسید که تمایل داشتند با همکاری نتفلیکس آن را بسازند، و به عنوان یک فیلم نتفلیکس منتشرش کنند. تا جایی که می‌دانم نتفلیکس پیشنهاد را با الگوریتم‌هایش امتحان کرده و متوجه شده که فیلم موفقی نخواهد بود. «حکایت یک شوالیه» به نظر با گذر هر سال محبوب‌تر می‌شود؛ خیلی عجیب است.»

لچر فقید در این فیلم نقش مردی به نام ویلیام را بازی می‌کند که با جعل هویت خود وارد مسابقات مبارزه با نیزه می‌شود. «پل بتنی»، «آلن تودیک»، «شانین سوسامون» و «برنیس بژو» دیگر بازیگران فیلم بودند.

هلگلاند می‌گوید در این دنباله به سرگذشت دختر ویلیام پرداخته می‌شد: «ویلیام دختر نوجوانی دارد که می‌خواهد مبارزه کند، اما اجازه ندارد چون یک زن است. او دار و دسته را ردیابی می‌کند و آن‌ها می‌پذیرند که مبارزه را به او آموزش دهند، اما باید هویتش را مخفی کند. آن‌ها موهایش را کوتاه می‌کنند و او آهنگ صدایش را بم می‌کند و غیره.»

تولید این دنباله شاید غیرضروری باشد اما تصمیم‌گیری درباره چراغ سبز نشان دادن برای آن با الگوریتم‌ها غیرضروری‌تر به نظر می‌رسد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید