news-background
news-background

تام هالند: نباید در ساختن فیلم‌های Spider-Man زیاده‌روی کرد؛ زندگی‌ام را مدیون این نقش‌ هستم

هالند می‌گوید در فیلم‌های «مرد-عنکبوتی» بیشتری بازی خواهد کرد.

«تام هالند» در مصاحبه جدیدی با «ددلاین» می‌گوید در فیلم‌های «مرد-عنکبوتی» (Spider-Man) بیشتری بازی خواهد کرد و برای اولین بار از ابتدا در فرایند هنری «مرد-عنکبوتی ۴» (Spider-Man 4) مشارکت می‌کند.

«مرد-عنکبوتی: راهی به خانه نیست» (Spider-Man: No Way Home) با وجود اکران در حین پاندمی پرفروش شد و ۱.۹ میلیارد دلار در سراسر دنیا فروخت. پس از اکران آن فیلم سونی اعلام کرد که با «تام هالند» یک سه‌گانه جدید می‌سازد. مارول و سونی هنوز کارگردان «مرد-عنکبوتی ۴» را معرفی نکرده‌اند اما هالند در جشنواره فیلم سندز در اسکاتلند می‌گوید از روند پیشرفت این پروژه گفته است.

هالند می‌گوید هنوز داستان قسمت چهارم روشن نشده و هدف سازندگان «محافظت» از میراث چندگانه است نه «افراط» در ساختن فیلم‌های مشابه: «پاسخ ساده این است که من همیشه دوست دارم در فیلم‌های «مرد-عنکبوتی» بازی کنم. زندگی و کارنامه‌ام را مدیون «مرد-عنکبوتی» هستم. بنابراین پاسخ ساده بله است. همیشه می‌خواهم باز هم بازی کنم.»

او اضافه می‌کند که تکرار مکررات می‌تواند میراث چندگانه را از بین ببرد: «قسمت سوم از بسیاری جهات بسیار ویژه بود و ما باید اطمینان پیدا کنیم که فیلم درستی پس از آن می‌سازیم. این اولین بار است که در از مراحل ابتدایی در فرایند هنری فیلم مشارکت می‌کنم. در این فرایند نگاه می‌کنم و یاد می‌گیرم. برای من مرحله لذت‌بخشی است. همان‌طور که گفتم همه دوست دارند قسمت چهارم ساخته شود. اما می‌خواهیم اطمینان پیدا کنیم که در ساختن فیلم‌های مشابه افراط نشود.»

سونی امسال «ونوم: آخرین رقص» (Venom: The Last Dance) «تام هاردی» را اکران می‌کند. این استودیو به تازگی با «مادام وب» (Madame Web) با بازی «داکوتا جانسون» و «سیدنی سویینی» شکست تجاری سختی تجربه کرد. مارول از سوی دیگر تابستان امسال «ددپول و ولورین» (Deadpool & Wolverine) و «کاپیتان آمریکا: دنیای قشنگ نو» (Captain America: Brave New World) را در سالن‌های سینما دارد و بازیگران «چهار شگفت‌انگیز» (Fantastic Four) را معرفی کرده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید