news-background
news-background

شوخی سابرینا کارپنتر با صحنه بحث‌برانگیز دوست پسرش بری کیوگان در Saltburn

«سابرینا کارپنتر» در آخرین اجرایش در فستیوال کوچلا با شریک زندگی‌اش «بری کیوگان» و صحنه بحث‌برانگیز او در فیلم «سالتبرن» (Saltburn) شوخی کرد. کیوگان و کارپنتر از اوایل سال ۲۰۲۴ با یکدیگر وارد رابطه شده‌اند.

کارپنتر ۱۹ آوریل روی صحنه کوچلا متن ترانه «مزخرف» (Nonesense) را تغییر داد و در بخشی از آن خواند: «آب حمام من را مثل شراب قرمز می‌نوشد.»

این جمله ارجاعی است به صحنه‌ای از فیلم «سالتبرن» وقتی شخصیت الیور با بازی کیوگان پس جاسوسی از فلیکس با بازی «جیکوب الوردی» وارد حمام می‌شود و آبی که روی زمین ریخته شده را می‌نوشد.

کارپنتر پس از این اجرا در شبکه‌های اجتماعی نوشت:‌ «یکی از لذت‌بخش‌ترین اجراهای عمرم بود. باورم نمی‌شد که ترانه «نمی‌دانم چرا» (Don’t Know Why) را با [نورا جونز] بی‌همتا خواندم... باورم نمی‌شود که کیبوردم تسخیر شده... و باورم نمی‌شود که شما ترانه «اسپرسو» را به این زودی یاد گرفته‌اید. احساس خوشبختی می‌کنم. از همه کسانی که برای تماشا آمدند سپاسگزارم.»

فیلم «سالتبرن» به کارگردانی «امرالد فنل» به رغم همه جنجالی که در شبکه‌های اجتماعی به پا کرد در هیچ بخشی نامزد دریافت جایزه اسکار نشد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید