news-background
news-background

شایعه: کیلین مورفی در Far Cry 7

«کیلین مورفی» پس از دریافت اسکار و جوایز متعدد دیگر برای «اوپنهایمر» (Oppenheimer)، بر اساس گزارش‌های غیررسمی در بازی ویدیویی «فار کرای ۷» (Far Cry 7) با یوبیسافت همکاری می‌کند.

«یوروگیمر» گزارش داده است که یک منبع موثق با انتشار یک توییت مرموز این همکاری را تأیید کرده است. در صورت صحت این ادعا، مورفی رد پای «جیانکارلو اسپوزیتو» بازیگر «برکینگ بد» (Breaking Bad) را دنبال خواهد کرد که در قسمت ششم نقش «آنتون کاستیلو» دیکتاتور فاشیست را بازی کرد.

اواخر سال ۲۰۲۳ گزارش شده بود که بازی «فار کرای ۷» داستانی غیر-خطی خواهد داشت و ربوده شدن خانواده پروتاگونیست را روایت می‌کند. شایعه‌های دیگری درباره «فار کرای» هفتم شنیده می‌شود اما این در حالی است که یوبیسافت هنوز به صورت رسمی تولیدش را تأیید نکرده.

بازیگر ۴۷ ساله ایرلندی شنبه شب با «اوپنهایمر» به کارگردانی «کریستفر نولان» برنده جایزه بهترین بازیگر مرد نقش اول از سوی آکادمی سینما و تلویزیون ایرلند شد. او سال گذشته «چیزهای کوچک این‌چنینی» (Small Things like These) را در جشنواره برلین داشته و بازگشت به نسخه سینما «پیکی بلایندرز» (Peaky Blinders) تأیید شده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید