news-background
news-background

تیزر جدید Despicable Me 4: مراجعه نیکلا یوکیچ بسکتبالیست صرب به روان‌پزشک به دلیل مقایسه شدن با «گرو»

بسکتبالیست صرب برای یونیورسال و ایلومینیشن «من نفرت‌انگیز ۴» را بازاریابی می‌کند.

«نیکلا یوکیچ» بازیکن تیم بسکتبال دنور ناگتس پس از بازی کوتاه در تیزر فیلم انیمیشن «من نفرت‌انگیز ۴» (Despicable Me 4)، شنبه شب این هفته با ظاهر شخصیت «گرو» و شال گردن نمادین او در بازی پلی‌آف ان‌بی‌ای در ورزشگاه بال آرینای دنور در کلورادو حضور پیدا کرد.

در این تیزر، یوکیچ به روان‌پزشک مراجعه می‌کند تا درباره مقایسه شدنش با «گرو» در شبکه‌های اجتماعی بحث کند. او می‌گوید: «آن روز تصور می‌کردم خیلی خوب به نظر می‌رسم. این لباس زیبا را پوشیدم... گفتند شبیه «گرو» شده‌ای.»

گرو به صداپیشگی «استیو کارل» در قسمت چهارم با دشمن جدیدی به نام «ماکسین لو مال» با صداپیشگی «ویل فرل» و دوست دخترش «ولنتینا» با صداپیشگی «سوفیا ورگارا» تقابل می‌کند. «جویی کینگ»، «استیون کولبر» و «کلویی فینمان» دیگر صداپیشگان جدید چندگانه خواهند بود. «کریستن ویگ»، «پی‌یر کافین»، «میراندا کاسگروو»، و «استیون کوگان» برای صداپیشگی در این دنباله بازمی‌گردند.

«کریس رناد» که دو قسمت اول «من نفرت‌انگیز» را در کارنامه دارد به همراه «پاتریک دلج» قسمت چهارم را کارگردانی کرده و «مایک وایت» نویسنده فیلمنامه خواهد بود. آخرین قسمت این چندگانه «مینیون‌ها: ظهور گرو» (Minions: The Rise of Gru) بود که تابستان سال ۲۰۲۲ اکران شد و نزدیک به ۱ میلیارد دلار فروخت.

«من نفرت‌انگیز ۴» ۳ ژوئیه ۲۰۲۴ اکران خواهد شد.

   

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید