news-background
news-background

کریس پرت با تخریب یک عمارت تاریخی در لس آنجلس خشم بسیاری را برانگیخت

بازیگر «نگهبانان کهکشان» یک بنای تاریخی در لس آنجلس را تخریب کرده است.

«کریس پرت» و همسرش «کاترین شوارتزنگر» پس از تخریب یک عمارت تاریخی در لس آنجلس خشم بسیاری را برانگیختند. این عمارت در دهه ۱۹۵۰ ساخته شده بود و ۱۴۰۰ متر مربع وسعت داشت. بازیگر «نگهبانان کهکشان» (Guardians of the Galaxy) و شوارتزنگر سال گذشته این ملک با طراحی «کریگ الوود» را به قیمت ۱۲.۵ میلیون دلار خریداری کردند. تصاویری از عمارت زیمرمن پیش‌تر در مجله «پروگرسیو آرکیتکچر» منتشر شده بود.

«هیدلا رالف» بیوه «سم رالف» پدیدآورنده سریال «مردی از یو.ان.سی.ال.ای» (The Man from U.N.C.L.E) آخرین بار در این عمارت ساکن بود. ویدیویی که دسامبر سال ۲۰۲۲ از این خانه ضبط شده نشان می‌دهد رالف و مالکان قبلی به خوبی از آن محافظت کرده‌اند. «آرکیتکچر دایجست» گزارش داده است که «کن آنگار» معمار خانه جدید و مدرنی برای زوج هالیوودی خواهد بود. این ملک فاصله بسیار کمی با محل سکونت «ماریا شریور»  مادر شوارتزنگر دارد.

سازمان «لس آنجلس کانسرونسی» که از بناهای تاریخی محافظت می‌کند در ماه ژانویه در مورد تخریب این عمارت هشدار داده و گفته بود معماری آن «نمونه قابل‌توجهی از طراحی مدرنیستی» دهه ۱۹۵۰ است. مجله «آیکلر نتوورک» که خانه‌های اواسط قرن بیستم را پوشش می‌دهد این تخریب را محکوم کرده است.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید