news-background
news-background

آنا گان: هواداران Breaking Bad مانند گذشته با من بدرفتاری نمی‌کنند

گان می‌گوید رفتار هواداران سریال «برکینگ بد» با گذر زمان تغییر کرده است.

«آنا گان» در زمان پخش سریال «برکینگ بد» (Breaking Bad) و چند سال پس از تمام شدن آن هدف حملات زن‌ستیزانه برخی از هوادارانی قرار گرفت که از شخصیت «اسکایلر وایت» بیزار بودند. او اوت سال ۲۰۱۳ مقاله‌ای در «نیویورک تایمز» منتشر کرد و از رفتارهایی چون تهدید به قتل و حمایت بینندگان از شخصیت شرور «والتر وایت» با بازی «برایان کرانستون» حمایت کرد.

«وینس گیلیگان» همچنان آن واکنش‌ها را فراموش نکرده اما گان در مصاحبه با «هالیوود ریپورتر» می‌گوید مخاطبین تلویزیون این روزها همدردی بیشتری با شخصیت‌های زن نشان می‌دهند. او که به تازگی در سریال «شوگر» (Sugar) اپل تی‌وی+ دیده شده می‌گوید: «و حالا، وقتی مردم به من نزدیک می‌شوند، به خاطر همه تغییرات بزرگی که اتفاق افتاده کاملاً متفاوت رفتار می‌کنند. هنوز راه درازی در پیش است، اما از آن زمان تاکنون تغییرات زیادی به وجود آمده. مردم می‌آیند و به من می‌گویند: «شما از نظر من رکن اصلی سریال بودید. شما باطن سریال بودید. شما باعث شدید مجذوب سریال شوم.» یا می‌گویند: «اولین باری که سریال را دیدم از آن شخصیت بیزار شدم. اما بار دوم فکر کردم: «خدای من، آن زن بیچاره.»»

گیلیگان دو سال پیش به «نیویورکر» گفته بود هنوز آن رفتارها را درک نمی‌کند: «فکر می‌کنم این موضوع همیشه «آنا گان» را ناراحت می‌کرد. و می‌توانم بگویم که من را هم ناراحت می‌کرد، چون اسکایلر، سزاوارش نبود. آنا نیز کاری نکرده بود که سزاوارش باشد. این نقش را به زیبایی بازی کرد.»

گان اضافه می‌کند که آن واکنش‌ها «پدیده عجیبی» بوده است: «مردم عاشق ضدقهرمان‌اند.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید