news-background
news-background

بازیگران بازسازی The Office معرفی شدند

بازیگران سریال «نیلوفر سفید» و «جنگ ستارگان» به بازسازی «اداره» می‌پیوندند.

«دامنال گلیسون» بازیگر فیلم «جنگ ستارگان: ظهور اسکای‌واکر» (Star Wars: The Rise of Skywalker) و «سابرینا امپاچیاتوره» بازیگر سریال «نیلوفر سفید» (The White Lotus) به اولین بازیگرانی تبدیل شدند که به بازسازی بالقوه سریال «اداره» (The Office) می‌پیوندند.

«هالیوود ریپورتر» گزارش داده است که این دو بازیگر در نسخه تازه سریال به نویسندگی «گرگ دنیلز» و «مایکل کومان» ملحق شده‌اند. شبکه ماهواره‌ای یا پلتفرم استریم این سریال که برای یونیوسال ساخته می‌شود نامشخص است اما «اداره» دنیلز به صورت انحصاری از پلتفرم پیکاک پخش شده و انتظار می‌رود نسخه جدید از همین پلتفرم پخش شود.

از نقش گلیسون و ایمپاچیاتوره جزئیاتی درز نکرده اما منابع نزدیک به پروژه می‌گویند دنیلز و کومان جست‌وجوی گسترده‌ای برای یافتن بازیگر شروع کرده‌اند. سریال جدید «اداره» یک ریبوت نخواهد بود و انتظار می‌رود در یک اداره جدید و با شخصیت‌های جدید اما در همان دنیا قرار داده شود. با این حال این احتمال وجود دارد که ایده‌پردازی نویسندگان به تولید هیچ سریال منتهی نشود.

ایمپاچیاتوره برای فصل دوم سریال «نیلوفر سفید» اچ‌بی‌او نامزد امی بهترین بازیگر زن نقش مکمل شد. او سابقه بازی در «با ایجنتم تماس بگیر» (Call My Agent) را دارد و به فیلم «در دست دانته» (In the Hand of Dante) «جولین اشنابل» ملحق شده است. گلیسون اخیراً فیلمبرداری مینی‌سریال «بیمار» (The Patient) اف‌ایکس را مقابل «استیو کارل» بازیگر سریال «اداره» به پایان رسانده و «آلیس و جک» (Alice & Jack) را در شبکه پی‌بی‌اس دارد.

«اداره» شبکه ان‌بی‌سی بازسازی یک سریال بریتانیایی به همین نام به نویسندگی «ریکی جرویز»‌ و «استیون مرچنت» بود. در نسخه آمریکایی سریال که از سال ۲۰۰۵ تا ۲۰۱۳ پخش شد «استیو کارل» نقش «مایکل اسکات» را بازی کرد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید