news-background
news-background

یکی از صحنه‌های ۱۵ دقیقه‌ای فیلم Furiosa طی ۷۸ روز فیلمبرداری شده است

«جرج میلر» و دیگر سازندگان فیلم پیش‌درآمد «فیوریوسا: حماسه مکس دیوانه» (Furiosa) برای فیلمبرداری یک سکانس ۱۵ دقیقه‌ای ۷۸ روز وقت صرف کرده‌اند. «داگ میچل» تهیه‌کننده مفیلم در مصاحبه جدیدی با «توتال فیلم» فاش کرده است که در این صحنه بیش از ۲۰۰ بدلکار حضور داشته‌اند و نام رمز سکانس «پلکانی تا ناکجا» (Stairway to Nowhere) بوده است.

«آنیا تیلور-جوی» بازیگر نقش «فیوریوسا» می‌گوید:‌ «من و جرج [میلر] بحث‌های مهمی داشتیم درباره اینکه چرا این صحنه خاص این همه طولانی است. دلیلش این است که انباشتی از مهارت‌ها را در طول یک نبرد می‌بینید، و این بسیار مهم است تا درک کنیم فیوریوسا چقدر کاربلد است، و نیز درک شهامت او. طولانی‌ترین سکانسی است که همه ما به عمرمان ضبط کرده‌ایم. روزی که تمام شد، به همه شراب «پلکانی تا ناکجا» دادند!»

تیلور-جوی در این نقش جانشین «شارلیز ترون» شده تا میلر بدون استفاده از هوش مصنوعی و جلوه‌هایی ویژه رایانه‌ای نشان دهد «فیوریوسا» چگونه توسط «وارلرد دمنتوس» با بازی «کریس همسورث» ربوده می‌شود. همسورث و تیلور-جوی هفته پیش در سینماکان حضور پیدا کردند و تصاویر جدیدی از فیلم را برای سالن‌داران رونمایی کردند. در آن رویداد تیلور-جوی گفت این فیلم «داستانی درباره امید بی‌امان»‌ روایت می‌کند.

تیلور-جوی پیش‌تر به «ایندی‌وایر» گفته بود: «خاک‌آلودترین و خونین‌ترین فیلمی است که بازی کرده‌ام، و این خود گویای مسائلی است، واقعاً گویا است. وقتی [در فیلمی] به خاک و خون کشیده می‌شوم و تمیز و زیبا به نظر نمی‌رسم، شهامت به خرج می‌دهم، و در چنین فیلم‌هایی است که بیشتر احساس راحتی می‌کنم. بنابراین، بله، «فیوریوسا» دقیقاً همان فیلمی است که می‌خواستم.»

برادران وارنر فیلم «فیوریوسا» را پس از جشنواره کن از ۲۴ مه در آمریکا اکران می‌کند.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید