news-background
news-background

اکران فیلم Project Hail Mary رایان گاسلینگ در سال ۲۰۲۶

«فیل لرد» و «کریستفر میلر» کارگردان «پروژه درود بر مریم» خواهند بود.

استودیوی آمازون ام‌جی‌ام اعلام کرد که فیلم «پروژه درود بر مریم» (Project Hail Mary) با بازی «رایان گاسلینگ» ۲۰ مارس سال ۲۰۲۶ اکران خواهد شد. این فیلم را «کریستفر میلر» و «فیل لرد» کارگردانی می‌کنند و به همراه «ایمی پاسکال» و «اندی ویر» نویسنده رمان تهیه‌کننده فیلم خواهند بود. «درو گدار» نویسنده فیلمنامه و دیگر تهیه‌کننده پروژه است.

این فیلم به صورت آیمکس فیلمبرداری شده و داستانی درباره مردی به نام «رایلند گریس» با بازی گاسلینگ روایت می‌کند که در گذشته معلم بوده و به فضانوردی روی آورده است. او وقتی از کما بیرون می‌آید خود را تنها در یک ایستگاه فضایی می‌بیند و از مأموریتش چیزی به یاد نمی‌آورد. مرد به تدریج به یاد می‌آورد که به سیاره تائو ستی فرستاده شده و ۱۲ سال نوری از زمین فاصله دارد. وظیفه او جلوگیری از یک رویداد فضایی و به وجود آمدن یک عصر یخبندان است.

آمازون امسال فیلم «چالشگران» (Challengers) «لوکا گوادانینو» با بازی «زندیا» را در سالن‌های سینما خواهد داشت که نقدهای مثبتی دریافت کرده و امتیازش در «راتن تومیتوز» به ۹۶ درصد رسیده است.

گاسلینگ سال گذشته با «باربی» (Barbie) «گرتا گرویگ» نامزد اسکار بهترین بازیگر مرد نقش مکمل شد. او قرار بود در «وولف‌من» (Wolfman) به کارگردانی «لی وانل» ظاهر شود اما جای خود را به «کریستفر ابت» داد. فیلم «مرد بلاگردان» (Fall Guy) گاسلینگ به کارگردانی «دیوید لیچ» ۳ مه اکران خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید