news-background
news-background

جیانکارلو اسپوزیتو: برای تأمین خانواده به خودکشی فکر می‌کردم؛‌ نور انتهای تونل سریال Breaking Bad بود

بازیگر «برکینگ بد» به کلاهبرداری فکر کرده است.

«جیانکارلو اسپوزیتو» در مصاحبه با برنامه «جیم و سم» به یاد آورده است که در سال ۲۰۰۸ وقتی با مشکلات مالی برخورد کرده برای حمایت از خانواده به کلاهبرداری فکر کرده است.

بازیگر سریال «برکینگ بد» (Breaking Bad) به یاد می‌آورد: «راه خروج در ذهنم این بود:‌ «اگر کسی دست به خودکشی بزند بیمه عمر می‌دهند؟ آیا به نان و نوایی می‌رسد؟» همسرم هیچ نمی‌دانست چرا این سؤال را می‌پرسم. شروع کردم به برنامه‌ریزی. اگر کسی را پیدا کنم که من را ناکار کند، مرگ تصادفی، [خانواده‌ام] بیمه می‌شود. چهار تا بچه داشتم. می‌خواستم زندگی خوبی داشته باشند. دوران سختی بود. به معنای واقعی به کشتن نفس فکر می‌کردم تا آن‌ها دوام بیاورند. تا آن حد بدبخت بودم.»

او ادامه می‌دهد:‌ «بعد فکر کردم که این دوامی ندارد چون غمی که به آن‌ها تحمیل می‌کنم همیشگی خواهد بود، و این آسیب روحی همیشگی به آن آسیب روحی نسلی که سعی دارم از آن اجتناب کنم اضافه می‌کند. نور انتهای تونل سریال «برکینگ بد» بود.»

اسپوزیتو از دهه ۱۹۸۰ وارد حرفه بازیگری شده و درام‌های تلویزیونی متعددی بازی کرده بود اما این نقش «گاس فرینگ» در «برکینگ بد» و پیش‌درآمد «بهتر است با سال تماس بگیرید» (Better Call Saul) بود که او را به شهرت جهانی رساند و سه نامزدی امی برایش به ارمغان آورد. او به تازگی با «پریش» (Parish) به شبکه ای‌ام‌سی بازگشته است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید