news-background
news-background

دومین تریلر فیلم Hit Man

تریلر جدیدی برای فیلم «ضارب» منتشر شد.

نتفلیکس دومین تریلر رسمی فیلم «ضارب» (Hit Man) به کارگردانی «ریچارد لینکلیتر» و بازی «گلن پاول» را منتشر کرد. این فیلم در جشنواره ونیز اکران پنج دقیقه به صورت ایستاده تشویق شده بود. لینکلیتر که با «مات و مبهوت» (Dazed and Confused)، «مدرسه راک» (School of Rock) و «پیش از طلوع» (Before Sunrise) و دنباله‌هایش شناخته می‌شود، برای چهارمین بار با پاول همکاری کرده است.

داستان فیلم درباره یک قاتل حرفه‌ای به نام «گری جانسون» با بازی «گلن پاول» است که در نگاه مشتریانش از سینما بیرون آمده اما کسانی که از او می‌خواهند یک همسر خیانت‌کار یا رئیس زورگو را از میان بردارد شاید متضرر شوند برای اینکه این مرد با پلیس همکاری می‌کند. وقتی او پروتکل‌ها را می‌شکند تا زنی را از چنگ دوست پسر بدرفتارش نجات دهد، به دردسر می‌افتد. «آدرین آرهونا»، «رتا»، و «آستین آملیو» دیگر بازیگران فیلم خواهند بود.

پاول پس از موفقیت تجاری «تاپ گان: ماوریک» (Top Gun: Maverick) به پروژه‌های متعددی پیوسته است. او اخیراً در «هر کسی به جز تو» (Anyone But You) سونی مقابل «سیدنی سویینی» دیده شده و به بازسازی «مرد فراری» (The Running Man) «ادگار رایت» ملحق شده است. لینکلیتر از سوی دیگر تولید فیلم «با شادمانی چرخ می‌زنیم» (Merrily We Roll Along) را از ژانویه سال گذشته شروع کرده و به گفته خودش تا دو دهه بعد ادامه می‌دهد.

«ضارب» ۲۴ مه به صورت محدود در سالن‌های سینما و ۷ ژوئن از نتفلیکس پخش خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید