news-background
news-background

تریلر جعلی فیلم جیمز باند هنری کویل و مارگو رابی بیش از ۲ میلیون بیننده داشت

هواداران «هنری کویل» تریلر فیلم «جیمز باند» را ساختند.

تریلر جعلی فیلم «جیمز باند» با بازی «هنری کویل» در یوتیوب بیش از ۲ میلیون بیننده داشته است. هواداران بازیگر «ویچر» (The Witcher) منتظر تهیه‌کنندگان چندگانه نمانده‌اند و با هوش مصنوعی تریلر باند بیست و ششم را تولید کرده‌اند. «مارگو رابی» در این فیلم نقش معشوقه باند را بازی می‌کند.

کی‌اچ‌‌استودیو که این تریلر را ساخته می‌نویسد: «لطفاً به یاد داشته باشید که این ویدیو تریلری مفهومی است و فقط برای مقاصد هنری و سرگرمی خلق شده. من از جلوه‌های ویژه مختلف، طراحی صدا، تکنولوژی‌های هوش مصنوعی، تجزیه و تحلیل داده‌های سینمایی، و دیگر عناصر استفاده کرده‌ام تا ایده‌ام را بسازم. هدفش هنر محض و سرگرمی و درگیر کردن جامعه کاربران یوتیوب است. قصد من این است که با این تریلر خلاقیت و مهارت‌های داستان‌سرایی خود را نشان دهم. از حمایت شما سپاسگزارم، و حالا بیایید وارد دنیای تخیل شویم.»

کویل بریتانیایی در این تریلر لهجه آمریکایی دارد که ممکن است برای هواداران شخصیت باند ناخوشایند و عجیب باشد. او از سال‌ها قبل یکی از گزینه‌های جانشینی با «دینل کریگ» پس از «وقتی برای مردن نیست» (No Time to Die) است اما در هفته‌های اخیر شایعه پیشنهاد این نقش به «آرون تیلور-جانسون» شنیده می‌شد.

کویل که این هفته فیلم «وزارت جنگ ناجوانمردانه» (The Ministry of Ungentlemanly Warfare) «گای ریچی» را در سالن‌های سینما دارد، در مصاحبه با «ریچ آیزن» یک بار دیگر به شایعه «جیمز باند» شدنش واکنش نشان داده است: «هیچ نمی‌دانم. باید بر اساس شایعه‌ها حرف بزنم. همان اطلاعاتی که شما دارید. شاید حالا کمی پیر باشم، شاید نه. به «باربارا بروکلی» و «مایکل ویلسون» [تهیه‌کنندگان چندگانه]‌ بستگی دارد و باید دید آن‌ها چه برنامه‌ای دارند.»

کویل در سال ۲۰۲۰ به مجله «جی‌کیو» گفته بود: «اگر باربارا [بروکلی] و مایک [ویلسون] علاقه‌مند باشند، قطعاً از این فرصت استفاده خواهم کرد. در مقطع فعلی، همه‌چیز مبهم است. باید دید چه پیش خواهد آمد. اما بله، خیلی دوست دارم نقش باند را بازی کنم، خیلی خیلی هیجان‌انگیز خواهد بود.»

او در مصاحبه دیگری به «ساندی تایمز» می‌گوید «همه گزینه‌ها همیشه روی میزند» و اضافه می‌کند: «از چندگانه‌های بزرگ لذت می‌برم. از داستان‌های باشکوه لذت می‌برم. به‌ویژه وقتی محبوب باشند.»

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ۱۸:۳۶

ای کاش واقعا هنری کویل نقش جیمز باند رو بازی کنه.

نمایش اسپویل