news-background
news-background

تارانتینو فیلم The Movie Critic را نمی‌سازد

فیلم «منتقد سینما» ساخته نمی‌شود.

«کوئنتین تارانتینو» از کارگردانی «منتقد سینما» (The Movie Critic) به عنوان دهمین و آخرین فیلم بلندش صرف نظر کرد. «ددلاین» و «هالیوود ریپورتر» گزارش داده‌اند که تارانتینو نظرش را تغییر داده و این تصمیم او علت دیگری ندارد.

«برد پیت» که در چند فیلم از جمله «حرامزاده‌های بی‌شرف» (Inglourious Basterds) با تارانتینو همکاری کرده قرار بود نقش «کلیف بوث» از دنیای «روزی روزگاری در هالیوود» (Once Upon a Time in Hollywood) را تکرار کند. این شایعه شنیده می‌شود که تارانتینو پس از بازنویسی فیلمنامه این تصمیم را گرفته است.

تارانتینو پس از درز فیلمنامه «هشت نفرت‌انگیز» (The Hateful Eight) اعلام کرده بود که آن را بایگانی می‌کند و نمی‌سازد. اما در نهایت پس از خواندن آن در یک رویداد خیریه و دریافت بازخوردهای مثبت به پروژه برگشت. این سابقه باعث می‌شود که همچنان احتمال تولید «منتقد سینما» وجود داشته باشد.

در ماه‌های اخیر شایعه بازی «کرت راسل»، «تام کروز»، «بروس ویلیس»، «جان تراولتا»، «پل والتر هاوزر»، و «ساموئل ال. جکسون» در دهمین و آخرین فیلم تارانتینو شنیده شده بود. این فیلم قرار بود از سپتامبر گذشته در لس‌آنجلس فیلمبرداری شود اما اعتصاب بازیگران این فرصت را از تارانتینو گرفت.

تارانتینو پیش‌تر گفته بود که داستان فیلم آخر او در دهه ۱۹۷۰ و در مورد یک منتقد سینماست اما برخلاف تصور بسیاری به «پالین کیل» منتقد «نیویورکر» ارتباطی ندارد. در عوض، داستان مردی را روایت می‌کند که برای یک مجله پورنوگرافی می‌نویسد.

وسواس تارانتینو روی وداع با کارگردانی فیلم به این تئوری او برمی‌گردد که فیلمسازان پس از ده فیلم دچار افت می‌شوند. او در گذشته به «بیل مار» گفته بود: «من تاریخ سینما را بلدم و می‌دانم که از اینجا به بعد، فیلمسازان پیشرفت نمی‌کنند. «دان سیگل» – اگر او در سال ۱۹۷۹ بازنشسته شده بود، وقتی «فرار از آلکاتراز» (Escape from Alcatraz) را ساخته بود، عجب اثری بود به عنوان آخرین فیلم! چه اختتامیه‌ای. اما با دو فیلم دیگری به راهش ادامه داد که متوسط بودند.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید