news-background
news-background

اندرو گارفیلد و مایلز تلر به فیلم Life of Jesus اسکورسیزی پیوستند

«مارتین اسکورسیزی» پیش از آنکه فیلم بیوگرافی «فرانک سیناترا» با بازی «لئوناردو دی‌کاپریو» و «جنیفر لارنس» را کارگردانی کند، پاییز آینده «زندگی مسیح» (Life of Jesus) را بر اسسا کتابی نوشته «شوساکو اندو» فیلمبرداری خواهد کرد. «ورایتی» علاوه بر اینکه تأیید کرده فیلم سیناترا در دست ساخت است گزارش می‌دهد که اسکورسیزی فیلمبرداری «زندگی مسیح» با بازی «اندرو گارفیلد» و «مایلز تلر» از پاییز آینده در اسرائیل، ایتالیا و مصر آغاز می‌شود.

کارگردان فیلم «قاتلان ماه گل» (Killers of the Flower Moon) تابستان پیش در ملاقات از واتیکان به پاپ فرانسیس وعده داد که فیلمی درباره عیسی مسیح می‌سازد. او در مصاحبه با «لس‌آنجلس تایمز» تأیید کرد که این فیلم ۸۰ دقیقه‌ای را با تمرکز «بر تعالیم بنیادین مسیح به شکلی که مبادی را بررسی کند و تبلیغ مذهبی نباشد» می‌سازد. یک فیلم است، اما روایت سرراستی ندارد، مستند نخواهد بود، ترکیبی از چند چیز است.»

او اضافه کرده بود: «این روزها می‌گویی «مذهب» و همه گارد می‌گیرند چون از بسیاری جهات ناموفق بوده. اما لزوماً به این معنا نیست که محرک اولیه‌اش نادرست بوده. بیایید به عقب برگردیم. بیایید فقط به آن فکر کنیم. ممکن است نپذیرید. اما ممکن است در نحوه زندگی شما تفاوت ایجاد کند — حتی با نپذیرفتن آن. بی‌تأمل آن را رد نکنید. این تمام حرف من است. و فردی هستم که تا چند روز دیگر ۸۱ ساله می‌شود. متوجه منظورم هستید؟»

اسکورسیزی که در دهه ۱۹۹۰ فیلم «آخرین وسوسه مسیح» (The Last Temptation of Christ) را ساخته بود، به تازگی با «قاتلان ماه گل» نامزد ۱۰ جایزه اسکار از جمله بهترین فیلم شد اما در هیچ بخشی برنده جایزه نشد. ماه گذشته گزارش شد که اسکورسیزی یک سریال درام مستند جدید به نام «قدیسان» (Martin Scorsese Presents: The Saints) برای پلتفرم استریم فاکس نیوز می‌سازد و با هر قسمت سرگذشت یک قدیس را روایت می‌کند.

تلر در سال ۲۰۲۲ فیلم «تاپ گان ۲» (Top Gun: Maverick) را روی پرده داشت و به تازگی به فیلم بیوگرافی «مایکل جکسون» (Michael) ملحق شده است. گارفیلد در «سکوت» (Silence) با اسکورسیزی همکاری کرده و آخرین بار در سریال «زیر بیرق آسمان» (Under the Banner of Heaven) دیده شده است. او «ما در زمان زندگی می‌کنیم» (We Live in Time ) با بازی «فلورس پیو» را در مرحله پس از تولید دارد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید