news-background
news-background

تیزر اقتباس نتفلیکس از رمان One Hundred Years Of Solitude گابریل گارسیا مارکز

نتفلیکس اولین تیزر اقتباس تلویزیونی از رمان «صد سال تنهایی» (One Hundred Years Of Solitude) «گابریل گارسیا مارکز» را رونمایی کرد. این سریال تا پایان سال ۲۰۲۴ پخش می‌شود. تیزر سریال همزمان با چهلمین سالگرد اهدای جایزه نوبل ادبیات به مارکز منتشر شده است.

داستان این سریال اسپانیایی زبان درباره چند نسل از خانواده بوئندیا و بنا شدن شهر ماکوندو است. تیزر سریال «اورلینانو بابیلونیا» را نشان می‌دهد که در حال خواندن خاطرات ملکیادس است پیش از آنکه بیننده به ماکوندو منتقل شود تا شاهد باشد که «اورلیانو بوئندیا» در مقابل یک جوخه ایستاده در حالی که به یاد می‌آورد پدرش او را به سفری در جست‌وجوی یخ برده است.

«صد سال تنهایی» نتفلیکس در کلمبیا و با حمایت خانواده مارکز فیلمبرداری شده است. تا امروز بیش از ۵۰ میلیون نسخه از رمان مارکز به فروش رفته و به بیش از ۴۰ زبان از جمله فارسی ترجمه شده است. در سال ۲۰۱۹ گزارش شده بود که نتفلیکس از این رمان اقتباس خواهد کرد.

«کلودیو کاتانو» (سرهنگ اورلیانو بوئندیا)، «خرونیمو بارون» (اورلیانو بوئندیا جوان)، «مارکو گنزالس» (خوزه آرکادیو بوئندیا)، «لئوناردو سوتو» (پسر خوزه آرکادیو)، «سوزانا مورالس» (اورسولا ایگواران)، «الا بسرا» (پنترونیلا)، «کارلوس سوارز» (اورلیانو ایگواران)، «مورنو بورخا» (ملکیادس)، و «سانتیاگو واسکز» (اورلیانو بوئندیا نوجوان) بازیگران این سریال خواهند بود.

«خوزه ریورا»، «ناتالیا سانتا»، «کامیلا بروخس»، «ماریا کامیلا آریاس» و «آلباتروس گنزالس» نویسندگان سریال و «الکس گارسیا لوپز» و «لورا مورا» کارگردانان این سریال ۱۶ اپیزودی بوده‌اند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید