news-background
news-background

کنایه هنری کویل به دی‌سی: در صحنه‌های تیتراژ فیلم‌ها بخت با من یار نیست

کویل به به استودیوی دی‌ی و برادران وارنر کنایه زده است.

«هنری کویل» در مراسم افتتاحیه فیلم جدیدش «وزارت جنگ ناجوانمردانه» (The Ministry of Ungentlemanly Warfare) به کارگردانی «گای ریچی» به کنار گذاشته شدنش از دنیای جدید دی‌سی کنایه می‌زند.

«اینسایدر» گزارش داده است که کویل می‌گوید در صحنه تیتراژ فیلم «شاه آرتور: افسانه شمشیر» (King Arthur: Legend of the Sword) ریچی ظاهر شده اما نام او در میان بازیگران آن فیلم تاریخی با بازی «چارلی هانام» دیده نمی‌شود هرچند یکی از گزینه‌های بازی در نقش «شاه آرتور» بوده است.

کویل با صحنه‌های پایانی فیلم «بلک آدام» (Black Adam) دی‌سی شوخی می‌کند و می‌گوید: «کاشف به عمل آمده که در صحنه‌های تیتراژ بخت با من یار نیست. بنابراین شاید دیگر در چنین صحنه‌هایی بازی نکنم.» بازیگر «مرد پولادین» (Man of Steel) قرار بود در فیلم‌های بعدی در فیلم‌های بعدی دی‌سی نقش «سوپرمن» را تکرار کند و حتی در شبکه‌ها اجتماعی تأیید کرد که بازخواهد گشت.

در هفته‌های بعد معلوم شد که میان «دووین جانسون» بازیگر نقش «بلک آدام» و «جیمز گان» ناهماهنگی به وجود آمده و مدیر جدید استودیوی دی‌سی بازیگر جوان‌تری برای فیلم «سوپرمن» جدید انتخاب می‌کند. گان ژانویه سال گذشته به «هالیوود ریپورتر» گفته بود کویل از دنیای دی‌سی اخراج نشده چون هیچ‌وقت او را انتخاب نکرده است.

او اولین بار در «مرد پولادین» در سال ۲۰۱۳ این نقش را بازی کرده بود و در سال‌های ۲۰۱۶ با «طلوع عدالت» (Batman v Superman: Dawn of Justice) و ۲۰۱۷ با «لیگ عدالت» (Justice League) بازگشت.

کویل از سوی دیگر از سریال فانتزی «ویچر» (The Witcher) نتفلیکس نیز جدا شده و نقش «گرالت ریویا» را به «لیام همسورث» سپرده است. او این هفته تأیید کرد اولین فرزندش را از «ناتالی ویسکوسو» به دنیا می‌آورد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید