news-background
news-background

استیو بوشمی به فصل دوم سریال Wednesday ملحق شد

بوشمی به فصل دوم «ونزدی» نتفلیکس پیوست.

«استیو بوشمی» در فصل دوم «ونزدی» (Wednesday) نتفلیکس دیده خواهد شد. از نقش بوشمی جزئیاتی فاش نشده اما «ورایتی» تأیید می‌کند که او نقش مدیر جدید آکادمی نورمور را بازی می‌کند. «جنا اورتگا» در فصل دوم نقش اصلی را تکرار خواهد کرد. این فصل نشان می‌دهد که پس از حل شدن معمای چند قتل چه اتفاقی برای او می‌افتد.

بوشمی سابقه بازی در فیلم‌هایی چون «فارگو» (Fargo)، «مرگ استالین» (Death of Stalin) و «سگ‌های انباری» (Reservoir Dogs) را دارد و در سریال‌های «امپراتوری بوردواک» (Boardwalk Empire)، «معجزه‌گران» (Miracle Workers) و فصل پنجم «سوپرانوها» (The Sopranos) را دارد. او هشت نامزدی امی در کارنامه دارد و برای یک سریال کوتاه (Park Bench with Steve Buscemi) در سال ۲۰۱۶ برنده امی شده است.

فصل اول «ونزدی» نوامبر سال ۲۰۲۰ پخش شد و به سرعت به رتبه اول پربیننده‌ترین‌های نتفلیکس رسید. آن فصل نامزد ۱۲ جایزه امی شد و در چهار بخش این جایزه را دریافت کرد. تولید فصل دوم با اعتصاب نویسندگان و بازیگران هالیوود در بخش‌های زیادی از سال ۲۰۲۳ متوقف بود اما انتظار می‌رود فیلمبرداری از اواخر آوریل در ایرلند آغاز شود.

«آلفرد گاف» و «مایلز میلار» شورانرهای فصل دوم و «تیم برتون» که چهار قسمت اول را کارگردانی کرد در کنار اورتگا تهیه‌کننده خواهد بود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید