news-background
news-background

سث مک‌فارلین می‌گوید برنامه‌ای برای تمام کردن Family Guy ندارد

مک‌فارلین می‌گوید مردم هنوز سریال انیمیشن «مرد خانواده» را دوست دارند.

«سث مک‌فارلین» پدید‌آورنده «مرد خانواده» (Family Guy) می‌گوید این سریال انیمیشن پس از فصل بیست و دوم به پایان نخواهد رسید. اولین فصل این سریال پربیننده ۲۵ سال قبل از فاکس پخش شد.

مک‌فارلین در مصاحبه جدیدی با «لس‌آنجلس تایمز» می‌گوید: «در مقطع فعلی، دلیل خوبی برای توقف نمی‌بینم. مردم را شاد می‌کند و پشتوانه‌ای اهداف خیر است. پول بسیار زیادی است که می‌توانید به [سازمان حمایت از محیط زیست] «رین‌فارست تراست» اهدا کنید و همچنان برای شام بیرون رفتن پول داشته باشید.»

او ادامه می‌دهد: «زمانی بود که فکر می‌کردم وقت تمام کردنش رسیده. در این مقطع، به سرعت گریز رسیده‌ایم. هیچ دلیلی برای توقف وجود ندارد مگر اینکه مردم از آن خسته شوند. مگر اینکه آمار بینندگان به گونه‌ای باشد که نشان دهد مردم می‌گویند: ««مرد خانواده» دیگر برای ما مهم نیست.» اما این اتفاق هنوز رخ نداده.»

فصل اول «مرد خانواده» ژانویه سال ۱۹۹۹ از فاکس روی ایر رفت و پس از دو فصل کنسل شد. اما این شبکه در دقایق آخر سفارش ساخت فصل سوم را صادر کرد و بازپخش آن از کارتون نتورک و فروش دی‌وی‌دی جان دوباره‌ای به سریال بخشید. فاکس فصل چهارم را در سال ۲۰۰۵ پخش کرد و از آن زمان تاکنون به تولیدش ادامه داده است.

مک‌فارلین برای شخصیت‌های «پیتر گریفین»، «برایان گریفین»، «استویی گریفین» و چندین شخصیت دیگر صداپیشگی کرده است. «سث گرین»، «الکس بورستین»، و «میلا کونیس» دیگر صداپیشگان این سریال‌اند.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید