news-background
news-background

الیویا ویلیامز از تجربه «دلخراش» بازیگری در سریال Friends می‌گوید

ویلیامز نقش کوتاهی در فصل چهارم «دوستان» بازی کرده است.

«الیویا ویلیامز» بازیگر سریال «تاج» (The Crown) و فیلم «حس ششم» (The Sixth Sense) در مصاحبه با «ایندیپندنت» از تجربه «دلخراش» بازیگر در سریال «دوستان» (Friends) گفته است. او در دو قسمت پایانی فصل چهارم که عروسی شخصیت راس با بازی «دیوید شویمر» را روایت کرد دیده شد.

ویلیامز درباره اظهارات پیشین خود درباره این تجربه می‌گوید: «خوب، فقط برای مثال، من را به همراه بازیگری که فکر می‌کنم نقش شخصیتی به نام «پیرزن» را بازی می‌کرد در یک خودروی مشترک به استودیو بردند.» ویلیامز می‌گوید این بازیگر نمایش «بسیار خوبی» داشته اما یک تهیه‌کننده به صدایش را به روی او بلند می‌کند و می‌گوید: ««تو خنده‌دار نیستی!» آن زن روز بعد برنگشت. بنابراین تجربه بسیار ترساننده بود.»

او اضافه می‌کند:‌ «سریال «دوستان» یک برند بود، و شما باید درخور آن می‌بودید.» ویلیامز  فاش می‌کند که از او خواسته شده ابرویش را به صورت کامل بردارد اما به آن‌ها التماس کرده است: «خواهش می‌کنم ابروهایم را برندارید، شاید برای نقش دیگری لازمشان داشته باشم... این حس دلخراشی بود.»

ویلیامز اخیراً فیلم علمی-تخیلی «پایانی دیگر» (Another End) را در جشنواره برلین داشته و به سریال پیش‌درآمد «تلماسه: پیش‌گویی» (Dune: The Prophecy) پلتفرم مکس که به ده هزار سال پیش از وقایع فیلم‌های «دنی ویلنوو» می‌رود و روی خواهران هارکونن تمرکز می‌کند پیوسته است. او در این سریال نقش «تولا هارکونن» را بازی خواهد کرد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید