news-background
news-background

ستایش آری استر از فیلم «مضحک و شگفت‌انگیز» Rumours کیت بلانشت و آلیسیا ویکاندر؛ انتشار اولین تصویر رسمی

اولین تصویر رسمی از فیلم «شایعه‌ها» پیش از اکران در جشنواره کن رونمایی شد.

«آری استر» کارگردان فیلم‌های تحسین‌شده «موروثی» (Hereditary) و «میدسامر» (Midsommar) که یکی از تهیه‌کنندگان کمدی «شایعه‌ها» (Rumours) است، در مصاحبه با «ددلاین» به ستایش از این فیلم با بازی «کیت بلانشت» و «آلیسیا ویکاندر» پرداخته و آن را «احمقانه و مضحک و شگفت‌انگیز» خوانده است.

این فیلم هفت رهبر ثروتمندترین دمکرات‌های لیبرال در اجلاس گروه هفت (G7) را دنبال می‌کند که وقتی سعی می‌کنند بیانیه‌ای درباره یک بحران جهانی بنویسند در جنگل گم می‌شوند. «روی دوپیو»، «چارلز دنس»، «دنی منوشه»، «نیکی اموکا-برد»، «رولاندو راولو»، «تاکهیور هیرا» و «زلاتکو بروییک» دیگر بازیگران فیلم خواهند بود.

اولین تصویر رسمی فیلم «روی دوپیو» را در نقش نخست وزیر کانادا و «آلیسیا ویکاندر» را در نقش رئیس کمیسیون اروپا نشان می‌دهد. دیگر نقش‌های فیلم تا این لحظه فاش نشده است. این فیلم به کارگردانی «گای مدین»، «گیلن جانسون» و «ایوان جانسون» طبق توافق موقت با اتحادیه بازیگران آمریکا (SAG-AFTRA) از اکتبر تا زمستان در مجارستان فیلمبرداری شد.

استر می‌گوید سه کارگردان به شکلی معهزه‌آسا یکدیگر را پیدا کرده و این فیلم را ساخته‌اند: ««شایعه‌ها» احمقانه و مضحک و شگفت‌انگیز است، و بهترین جمع بازیگران را دارد. روح بونوئل و «مانتی پایتان» (Monty Python) و آثار تلویزیونی آشفته دهه ۱۹۷۰ و البته حساسیت مدین و جانسون که هیچ مشابهی ندارد زنده و عجیب است.»

بلیکر استریت این فیلم را پس از نمایش در بخش مسابقه جشنواره کن تا پایان سال ۲۰۲۴ در آمریکا اکران خواهد کرد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید