news-background
news-background

والتون گاگینز برای سریال Fallout پنج ساعت گریم شده است

گاگینز در مقطعی پنج ساعت روی صندلی گریم نشسته است.

«جنوا رابرتسون-دورت» و «گراهام واگنر» نویسندگان سریال «فال‌اوت» (Fallout) در مصاحبه با «رپ» می‌گویند وقتی فیلمنامه‌های این اقتباس از بازی ویدیویی محبوب را می‌نوشته‌اند برای نقش «غول» یا «کوپر هاوارد» به یک بازیگر فکر می‌کرده‌اند: «والتون گاگینز».

واگنر می‌گوید در اتاق نویسندگان این پرسش ساده را مطرح کرده است: «چه چیزی باعث می‌شود که بگویید: «لعنتی به گمانم باید این یک سریال را نگاه کنم.» و داشتن والتون برای نقش «غول» برای ما حس خوشایندی داشت.»

گاگینز می‌گوید: «پیش از هرچیز به خاطر جاناتان نولان بود. او کسی بود که برایش احترام قائل بودم و از مدت‌ها قبل می‌خواستم با او همکاری کنم، به زمان فیلم «ممنتو» (Memento) برمی‌گردد. او یک نویسنده و داستان‌سرای باورنکردنی است. جنوا یکی از دوستان قدیمی من است، ما «مهاجم مقبره» (Tomb Raider) را با هم ساخته‌ایم و برای او احترام زیادی قائلم، و مدت زیادی است که از هواداران گراهام هستم.»

گاگینز اعتراف می‌کند که با بازی ویدیویی «فال‌اوت» آشنایی نداشته و پیش از شروع فیلمبرداری درباره آن تحقیق کرده است. او می‌گوید وقتی شنیده که قرار است نقش جایزه‌بگیری را بازی کند که ۲۰۰ سال در دنیایی پسا-آخرالزمانی پرسه می‌زند و بینی ندارد به سازندگان گفته است: ««خیلی خوب شاید بهتر باشد که فیلمنامه‌ها را بخوانم.» و خواندم و دیدم که بسیار جذابند تا جایی که خیلی زود فکر کردم: «حاضرم بازی کنم. خیلی غنی است.»»

او در بخش دیگری از مصاحبه می‌گوید در اولین روز فیلمبرداری راحت نبوده و به نولان که سه اپیزود اول را کارگردانی کرده روی آورده است تا او اطمینان خاطر دهد: «در مقطعی با قرار دادن لنز بازی کردیم و ناگهان برای همه به تجربه بسیار متفاوتی تبدیل شد، این بود که به سرعت آن‌ها را برداشتیم.»

گاگینز می‌گوید وقتی پس از سه تغییر به ظاهر نهایی «غول» می‌رسند در ابتدا پنج ساعت و سپس یک ساعت و ۴۵ دقیقه صرف گریم می‌کنند و بینی او با جلوه‌های ویژه رایانه‌ای حذف می‌شود: «نمی‌توانستم چشم‌هایم را ببندم. باید تمام مدت یک جا می‌نشستم. بنابراین وسترن می‌دیدم و تحقیق می‌کردم.»

«الا پرنل» دیگر بازیگر سریال به یاد می‌آورد که وقتی «غول» را برای اولین بار دیده چه واکنشی نشان داده است: «نگاه کردن به او وحشتناک است. واقعاً ترسناک است و با جلوه‌های ویژه و گریم در شبیه کردنش به یک بیگانه فضایی و در عین حال به شکلی به‌یادماندنی انسانی نمایاندنش عالی عمل شده و به نظر من این ویژگی باعث می‌شود که چنین ترسناک باشد.»

تمامی اپیزودهای فصل اول «فال‌اوت» از پرایم ویدیو پخش شده است.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید