news-background
news-background

کیانو ریوز در Sonic The Hedgehog 3 صداپیشگی می‌کند

ریوز در «سونیک خارپشت ۳» برای نقش «شدو» صداپیشگی خواهد کرد.

«کیانور ریوز» بازیگر فیلم‌های «ماتریکس» (The Matrix) و «جان ویک» (John Wick) در «سونیک خارپشت ۳» (Sonic The Hedgehog 3) پارامونت در نقش «شدو» (Shadow) یا «سایه» صداپیشگی خواهد کرد. پیش‌تر شایعه صداپیشگی او در این دنباله شنیده شده بود اما این هفته «هالیوود ریپورتر» همکاری او را تأیید کرده است. چند ماه پیش گزارش شد که «کریستن ریتر» به جمع بازیگران این فیلم پیوسته است.

این چندگانه که از بازی ویدیویی محبوب سگا اقتباس شده، «سونیک خارپشت» را دنبال می‌کند که روی زمین در جست‌وجوی منزل‌گاه جدیدی است. قسمت اول «سونیک خارپشت» (Sonic the Hedgehog) با بازی «جیمز مارسدن» و «جیم کری» و صداپیشگی «بن شواترس» در نقش سونیک، اوایل سال ۲۰۲۰ اکران شد و در قسمت دوم (Sonic the Hedgehog 2) «تیلز» با صداپیشگی «کالین اوشاگنسی» و «ناکلز» با صداپیشگی «ادریس البا» دیده شدند. سایر صداپیشگان و بازیگران فیلم «تیکا سامپتر»، «ناتاشا راث‌ول»، «آدام پلی» و «شمار مور» بودند.

شخصیت «شدو خارپشت» یکی از خارپشت‌های سیاه انسان‌ناست که در نتیجه یک برنامه سری دولتی موسوم به «پروژه شدو» به وجود آمده. ورود این شخصیت به داستان در پایان فیلم «سونیک خارپشت ۲» وعده داده شده بود. «جف فاولر» کارگردان دو قسمت اول که بیش از ۷۰۷ میلیون دلار در سراسر دنیا فروخته‌اند برای کارگردانی قسمت سوم بازمی‌گردد. هر دو قسمت قبلی «سونیک خارپشت» با بودجه‌های ۹۰ میلیون دلاری تولید شدند. پارامونت علاوه بر قسمت سوم «سونیک» سریال اسپین-آف «ناکلز» (Knuckles) با صداپیشگی «ادریس البا» را از ۲۶ آوریل پخش خواهد کرد.

فیلم بعدی ریوز «بالرینا» (John Wick Presents: Ballerina) با بازی «آنا د آرماس» در چندگانه «جان ویک» و «بخت نیک» (Good Fortune) به کارگردانی «عزیز انصاری» خواهد بود.

«سونیک خارپشت ۳» ۲۰ دسامبر ۲۰۲۴ اکران خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید