news-background
news-background

تونی گیلروی کارگردان Bourne Identity: سریال Andor مهم‌ترین پروژه عمر من است

«تونی گیلروی» فصل دوم سریال «اندور» (Andor) را «مهم‌ترین» پروژه عمرش خوانده است. این سریال که پیش‌درآمدی برای «روگ وان» (Rogue One: A Star Wars Story) است و شباهت کمتری به دیگر سریال‌های «جنگ ستارگان» در دیزنی+ از جمله «مندلوری» (The Mandalorian) دارد، نقدهای مثبت زیادی دریافت کرده و برای فصل اولش نامزد امی شده است. این ادعا گیلروی حالا هیجان هواداران سریال را دو چندان خواهد کرد.

گیلروی یکشنبه شب در مراسم اهدای جوایز «اتحادیه نویسندگان آمریکا» (WGA) جایزه افتخاری «ایان مک‌للانن هانتر» را دریافت کرد. او روی فرش قرمز مراسم از اهمیت فصل دوم «اندور» گفته است.

این نویسنده می‌گوید: «حالا پنج سال است که در سریال «اندور» هستم. نیمه دوم را تکمیل می‌کنیم. در طول این سال‌ها به من خیلی خوش گذشته، اما نمی‌دانم که آیا اثری مهم‌تر از این ۲۴ ساعت داستانی که روایت می‌کنیم ساخته‌ام یا نه. نمی‌دانم که آیا علتش این است که در حال ساختنش هستم یا نه اما فکر نمی‌کنم این‌طور باشد. پیش از این هیچ‌وقت فرصت ساختنش چنین پروژه بزرگ و مهمی نداشتم.»

فصل اول «اندور» در قالب ۱۲ اپیزود یا به گفته گیلروی ۱۲ ساعت ساخته شد و فصل دوم از ۱۲ اپیزود دیگر تشکیل خواهد شد. سرنوشت «کاسیان اندرو» در «روگ وان» روشن شد اما پیشینه او نقاط تاریک زیادی داشت و برای هواداران «جنگ ستارگان» جذاب بود.

دیزنی+ از ۴ ژوئین سریال «جنگ ستارگان: پیرو» (Star Wars: The Acolyte) را پخش خواهد کرد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید