news-background
news-background

لورن گراهام: متیو پری «تقریباً» وارد زندگی من شد اما «عملاً» دوست پسر من نبود

«لورن گراهام» بازیگر سریال «دختران گیلمور» (Gilmore Girls) هفته پیش در یک جلسه پرسش و پاسخ در سینمای لینکلن واشینگتن دی.سی. از دوستی خود با «متیو پری» بازیگر فقید سریال «دوستان» (Friends) گفت.

گراهام که دومین تور مطبوعاتی کتاب خاطراتش «این را به شما نگفته بودم؟» (Have I Told You This Already) را برگزار می‌کند درباره رابطه با پری که اکتبر سال گذشته درگذشت می‌گوید: «هنوز خیلی به سختی [مرگ پری را] باور می‌کنم. هرچند او هیچ‌وقت عملاً دوست پسر من نبود، اما تقریباً وارد زندگی‌ام شده بود. یک دوست ثابت بود.»

او اضافه می‌کند:‌ «به مدت یک سال یکدیگر را رها می‌کردیم، سپس او به زندگی من برمی‌گشت، و سال گذشته به تازگی به زندگی من برگشته بود.» گراهام مرگ پری را یک «ضایعه وحشتناک» می‌خواند و می‌گوید بازیگر «دوستان» بسیار خوشحال بوده که کتاب خاطراتش با استقبال روبرو شده و با آن می‌تواند به دیگران کمک کند.

پیش‌تر گزارش شده بود که پری در اثر مصرف کتامین در جکوزی منزلش در لس‌آنجلس غرق شده است. «مایکل بیدن» پاتولوژیست در آن زمان به «نیویورک پست» گفته بود: «او اساساً با اوردوز کتامین از دنیا رفت و سه برابر حد نرمال مصرف کرده بود. پری در کتاب خاطراتش گفته بود نزدیک به ۹ میلیون دلار برای بازپروری خود و ترک اعتیاد به الکل و مواد هزینه کرده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید