news-background
news-background

داکوتا فنینگ می‌گوید تام کروز دو دهه است که هر سال برای او هدیه تولد می‌فرستد

فنینگ در فیلم «جنگ دنیاها» با کروز همکاری کرده است.

«داکوتا فنینگ» در مصاحبه جدیدی با «هارپرز بازار» فاش کرده است که «تام کروز» پس از همکاری با او در فیلم «جنگ دنیاها» (War of the Worlds) در سال ۲۰۰۵ برای او هدیه تولد می‌فرستد و هیچ سالی روز تولدش را فراموش نمی‌کند.

فنینگ که به تازگی در سریال «ریپلی» (Ripley) نتفلیکس دیده شده می‌گوید اولین هدیه بازیگر «تاپ گان: ماوریک» (Top Gun: Maverick) یک گوشی موبایل بوده است. در این مصاحبه «اندرو اسکات» همبازی فنینگ به درستی حدس می‌زند که کروز این هدیه را به او می‌دهد. فنینگ می‌گوید کروز در روز تولد ۱۱ سالگی‌اش یک موبایل تاشوی موتورولا ریزر از کروز هدیه گرفته است.

او می‌گوید: «خدای من،‌ خیلی هیجان‌زده بودم. در آن زمان هیچ‌کس نبود که با او تماس بگیرم یا پیام بدهم. می‌دانید، ۱۱ ساله بودم. اما خوشحال بودم که آن را دارم. خیلی دوستش داشتم. جذاب به نظر می‌رسید.»

فنینگ که اوایل آوریل ۳۰ ساله شد می‌گوید پس از بیش از دو دهه کروز همچنان برای او هدیه تولد می‌فرستد: «تام هر سال برای من هدیه روز تولد می‌فرستد، و از آن روز تولد این کار را کرده.»

فنینگ چند هفته پیش در مصاحبه با «ال» گفته بود که «کرت راسل» همبازی‌اش در «رؤیاپرداز» (Dreamer) ستاره دیگری است که زمانی به او یک اسب هدیه داده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید