news-background
news-background

شان لوی می‌گوید Deadpool & Wolverine را Deadpool 3 نمی‌داند

کارگردان «ددپول و ولورین» می‌گوید این فیلم «ددپول ۳» نیست.

«شان لوی» کارگردان «ددپول و ولورین» (Deadpool and Wolverine) مارول می‌گوید این فیلم را نباید «ددپول ۳» نامید. این فیلمساز در مصاحبه با «اسکرین رنت» در سینماکان توضیح می‌دهد که اگرچه این فیلم با بازی «رایان رینولدز» و «هیو جکمن» سومین قسمت چندگانه «ددپول» است اما «ددپول ۳» نیست.

لوی می‌گوید: «درباره خلق داستان «ددپول و ولورین» هر روز احساس کردم که از امتیاز ویژه‌ای برخوردار شده‌ام چون از دو ستاره بزرگ سینما در نقش‌های نمادینشان حرف می‌زنیم. از طرفی برای من یک فرصت بود. سومین فیلم «ددپول» است اما «ددپول ۳» نیست. و سعی نمی‌کند هیچ چیزی را از دو فیلم اول تقلید کند. فیلم‌های فوق‌العاده‌ای بودند اما این فیلم یک ماجراجویی دو نفره است.»

لوی وعده می‌دهد که این فیلم «پیچ‌درپیچ» و «لذت‌بخش» و هدفش «خلق اوقات خوشی برای مخاطبین در سالن‌های سینما» بوده است. او اکران آزمایشی فیلم را «بسیار بسیار امیدبخش» توصیف می‌کند و می‌گوید:‌ «نمی‌توانم بگویم که غافلگیری‌های بزرگی به وجود آمد، اما می‌شد حس کرد که در جه مقاطعی روند باید محکم‌تر می‌شد، در کجا می‌توان آن را آرام کرد و لحظه قابل‌دوام‌تر و عمیق‌تری برای شخصیت ساخت.»

«ددپول و ولورین» ۲۶ ژوئیه ۲۰۲۴ اکران خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید