news-background
news-background

تام هیدلستون: Loki را هرگز یک شرور نمی‌دانستم

هیدلستون می‌گوید «لوکی» از نگاه او یک شخصیت شرور نیست.

«تام هیدلستون» می‌گوید «لوکی»‌ (Loki) را هیچ‌گاه یک شخصیت شرور در نظر نیاورده است. او سیزده سال است که نقش «لوکی» را در «دنیای سینمایی مارول» بازی می‌کند و در «ثور: رگناروک» (Thor: Ragnarok) و «انتقام‌جویان: آخر بازی» (The Avengers: Endgame) ظاهر شده است. فصل دوم «لوکی» پاییز گذشته در دیزنی+ به پایان رسید اما بازگشت آن برای فصل سوم تأیید نشده است.

هیدلستون این هفته در مصاحبه با «ددلاین» توضیح داد که چرا این شخصیت را شرور نمی‌داند: «بازی در نقش لوکی تمام زندگی من را تغییر داد، تردیدی وجود ندارد. و نقطه‌ای که فصل دوم رسید افتخار می‌کنم. ایجاد یک حلقه کامل از نظر هنری بسیار رضایت‌بخش بود. همیشه او را از فیلم اول یک روح در هم شکسته با قلبی متلاشی شده می‌دیدم که تعلق نداشت به... همه آن اندوه به اعتراض تبدیل شد. این بود که او را به سیلوی وصل کرد.»

او اضافه می‌کند: «و آن اعتراض چیزی است که او را در «انتقام‌جویان» و فیلم‌های «ثور» به یک شرور تبدیل می‌کند، و آن فرصت دوم موبیوس برای کشف دوباره هدف باشکوهی که احساس می‌کند همواره روی دوشش بوده... به شکلی می‌آید که او هرگز تشخیص نمی‌داد و انتظارش را نمی‌کشید. و به او تزکیه‌ای بخشید که آمادگی‌اش را نداشت.»

هیدلستون پیش‌تر درباره احتمال ساخته شدن فصل سوم «لوکی» به «جیمی کیمل» گفته بود: «راستش را بخواهید نمی‌دانم. به نقطه‌ای که فصل دوم رسید افتخار می‌کنم.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید