news-background
news-background

زندیا می‌گوید در کودکی «نان‌آور» خانواده بوده است: ای کاش به مدرسه رفته بودم

بازیگر «چالشگران» و «تلماسه» می‌گوید در سن بسیار کم «نان‌آور» خانواده بوده است.

«زندیا کولمن» می‌گوید در سن بسیار کم «نان‌آور» خانواده خود بوده است. او در مصاحبه جدیدی با مجله «ووگ» از نگاه خود به کودکی و بزرگسالی می‌گوید.

بازیگر «تلماسه» (Dune) و «چالشگران» (Challengers) می‌گوید: «نمی‌دانم چقدر حق انتخاب داشتم. احساسات پیچیده‌ای نسبت به بچه‌‌ها و شهرت و دیده شدن در انظار عمومی دارم، یا یک کودک بازیگر بودن.»

او ادامه می‌دهد: «موارد بسیاری از آسیب‌دیدگی را [در بازیگران کودک] مشاهده کرده‌ام. فکر می‌کنم فقط حالا به عنوان یک بزرگسال شروع کرده‌ام به گفتن اینکه خیلی خوب یک دقیقه صبر کنید: من فقط آن کاری را کرده‌ام که بلد بوده‌ام، و این تنها کاری است که بلدم.»

زندیا مدت‌ها پیش از فیلم «مرد-عنکبوتی: بازگشت به خانه» (Spider-Man: Homecoming) تجربه بازیگری مقابل دوربین را داشت. او می‌گوید: «تقریباً حالا فاز ناشادی نوجوانی را تجربه می‌کنم، چون پیش از این در واقع برایش وقت نداشتم. فکر می‌کنم به سمت یک جایگاه بسیار بزرگسالانه پرتاب شده بودم: در اوایل نان‌آور خانواده بودم، و تغییر-نقش زیادی اتفاق می‌افتاد، و در واقع به شکلی یک بزرگسال شدم.»

بازیگر «سرخوشی» (Euphoria) ادامه می‌دهد: «حالا وقتی در بازیگری چنین لحظاتی تجربه می‌کنم - مثل وقتی که برای اولین بار بازیگر نقش اول فیلمی شدم که واقعاً قرار بود اکران شود - احساس پژمردگی می‌کنم و نمی‌توانم از همه اتفاقاتی که برای من می‌افتد لذت ببرم.» او اضافه می‌کند که شاید علتش کودکی نکردن باشد: «ای کاش به مدرسه رفته بودم.»

زندیا در «چالشگران» به کارگردانی «لوکا گوادانینو» که نقدهای مثبتی دریافت کرده نقش شخصیتی به نام تاشی را بازی می‌کند که زنی سی و چند ساله است. او در بخش دیگری از مصاحبه می‌گوید خوشحال است که بالأخره از نقش‌های نوجوانانه عبور کرده است: «همیشه جایی در دبیرستان هستم. اما باید یادآوری کنم که هیچ‌وقت به دبیرستان نرفته‌ام.»

فیلم «چالشگران» از ۲۶ آوریل در آمریکا اکران خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید