news-background
news-background

شروع فیلمبرداری فصل دوم سریال Peacemaker

آغاز فیلمبرداری فصل دوم «پیس‌میکر» تأیید شد.

«جیمز گان» مدیر استودیوی دی‌سی شروع فیلمبرداری فصل دوم سریال ابرقهرمانی «پیس‌میکر» (Peacemaker) با بازی «جان سینا» را با انتشار تصویری در شبکه‌های اجتماعی تأیید کرد.

گان که نویسنده و تهیه‌کننده سریال است تصویری از کلاه‌خود «پیس‌میکر» در شبکه اجتماعی تردز به اشتراک گذاشته و می‌نویسد:‌ «روز ۱ فصل ۲.»

وقتی یکی از هواداران می‌پرسد که آیا فیلمبرداری فیلم «سوپرمن» (Superman) در همین حین ادامه پیدا می‌کند یا نه او می‌گوید: «امروز شنبه است. پیش-فیلمبرداری.»

گان اضافه می‌کند که «بعضی از اپیزودهای» فصل دوم «پیس‌میکر» را کارگردانی خواهد کرد: «اما سه کارگردان بزرگ دیگر برای این فصل به من می‌پیوندند.»

پلتفرم استریم مکس بیش از دو سال قبل برای تولید این فصل چراغ سبز نشان داده بود. سینا اولین بار در فیلم «جوخه انتحار» (Suicide Squad) گان نقش «پیس‌میکر» را بازی کرد و سعی داشت به هر قیمتی در دنیا صلح برقرار کند. دیگر بازیگران سریال «استیو ایجی» در نقش «جان اکونوموس»، «رابرت پاتریک» در نقش «اوگی اسمیت»، «فردی استورما» در نقش «ویجیلانتی» یا «آدرین چیس» و «دنیل بروکس» در نقش «لئوتا آدبایو» بودند.

گان فیلمنامه هر هشت اپیزود فصل اول را نوشت و پنج قسمت را کارگردانی کرد. آن فصل نقدهای مثبتی دریافت کرد و یکی از نقاط روشن دی‌سی در چندین سال اخیر بود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید