news-background
news-background

گلن پاول به بازسازی Running Man ادگار رایت پیوست

پاول به بازسازی «مرد فراری» ملحق شد.

«گلن پاول» در بازسازی «مرد فراری» (The Running Man) با «ادگار رایت» همکاری می‌کند. استودیوی پارامونت پنجشنبه این هفته در سینماکان تأیید کرد که پال به این بازسازی که بر اساس رمان «استیون کینگ» ساخته می‌شود پیوسته است. رایت کارگردان و به همراه «سایمون کینبرگ» و «نیرا پارک» تهیه‌کننده فیلم خواهد بود.

رمان کینگ اولین بار با نام مستعار «ریچارد باکمن» در سال ۱۹۸۲ توسط منتشر شد و در سال ۱۹۸۷ یک فیلم بر اساس آن به تولید رسید. این کتاب یک تریلر دیستوپیایی است که اگرچه پیش از ظهور شبکه‌های اجتماعی نوشته شده، اما همچنان حس فضایی مرکب از سیاست و فرهنگ عامه را منتقل می‌کند. «پل مایکل گلیزر» نسخه اول فیلم را کارگردانی کرد و «ماریا کونچیتا آلونسو»، «یافت کوتو»، «جیم براون»، «جسی ونتورا» و «ریچارد داسن» در کنار «آرنولد شوارزنگر» نقش‌آفرینی کردند. داسن نقش مجری یک مسابقه تلویزیونی را بازی کرده است که نبرد میان مجرمین و تعقیب‌کنندگان آنان را گزارش می‌کرد. داستان فیلم در سال ۲۰۱۷ وقتی که ایالات متحده به یک حکومت تمامیت‌خواه تبدل شده.

پاول اخیراً در کمدی رمانتیک «هر کسی به جز تو» (Anyone But You) که ۲۰۰ میلیون دلار فروخت مقابل «سیدنی سویینی» دیده شده و به زودی «ضارب» (Hitman) «ریچارد لینکلیتر» را در از ۲۴ مه سالن‌های سینما و از ۷ ژوئن در نتفلیکس دارد. فیلم دیگر پاول اکشن «گردبادها» (Twisters) به کارگردانی «لی آیزاک چانگ» و بازی «دیزی ادگار جونز» است که ژوئیه ۲۰۲۴ اکران خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید