news-background
news-background

فیلم بعدی دیمین شزل پس از Babylon در پارامونت ساخته خواهد شد

«دیمین شزل» پس از «بابل» (Babylon) فیلم جدیدی در استودیوی پارامونت کارگردانی می‌کند. این استودیو پنجشنبه گذشته در سینماکان تأیید کرد که فیلم جدید کارگردان «لالالند» (La La Land) در سال ۲۰۲۵ اکران خواهد شد.

از داستان و عنوان تازه‌ترین ساخته این کارگردان برنده اسکار جزئیاتی فاش نشده اما او فیلمنامه را بر اساس یک ایده اریجینال می‌نویسد و به واسطه کمپانی وایلد چیکنز یکی از تهیه‌کنندگان پروژه است. «ددلاین» گزارش می‌دهد که داستان فیلم در یک زندان روی می‌دهد.

زمان شروع فیلمبرداری این فیلم نامشخص است و هنوز بازیگری به آن ملحق نشده است. شزل در پایان سال ۲۰۲۲ و پس از شکست تجاری «بابل» با بازی «مارگو رابی» و «برد پیت» با پارامونت قرارداد بست.

شزل پس از اکران «بابل» گفته بود با شکست تجاری این فیلم انتظار دریافت بودجه‌های سنگین ندارد: ««بابل» بدون تردید از نظر تجاری به هیچ وجه جواب نداد. وقتی اثری هنری خلق می‌کنی سعی داری چنین تأثیری ایجاد نشود، اما در سطوحی، نمی‌توان جلوی تأثیرش را گرفت. اما شاید مشکلی به وجود نیاید. نظرات بسیار متناقضی در موردش دارم. کسی چه می‌داند. شاید نتوانم این یکی را بسازم. نمی‌دانم. باید منتظر ماند و دید.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید