news-background
news-background

سریال Heroes بازسازی می‌شود

«قهرمانان» به تلویزیون برمی‌گردند.

سریال «قهرمانان» (Heroes) که در سال ۲۰۰۶ به محبوبیت رسید بازسازی خواهد شد. «تیم کرینگ» پدیدآورنده آن سریال همزمان با خورشیدگرفتگی این هفته یک پروژه دیگر تحت عنوان «قهرمانان: خورشیدگرفتگی» (Heroes: Eclipsed) در دست ساخت دارد و در حال ارائه به خریداران است. سریال اول با یک خورشیدگرفتگی در قسمت اول شروع شد که در طول سریال رویدادی تکرارشونده بود.

داستان «قهرمانان: خورشیدگرفتگی» سریال جدید چندین سال پس از سریال اول قرار داده شده و قهرمانان پس از کشف نیروهایشان باید با شخصیت‌های شرور و دشمنانی آشنا مبارزه کنند که می‌خواهند مانع تکامل بشر شوند. مینی‌سریال «تولد دوباره قهرمانان» (Heroes Reborn) که در سال ۲۰۱۵ پخش شد داستان مشابهی روایت کرد. بازیگران آن مینی‌سریال «سندیل رامامورتی»، «ماسی اوکا»، «گرگ گرونبرگ»، و «نوآ بنت» بودند. هر دوی این سریال‌ها از شبکه ان‌بی‌سی پخش شده‌اند. سریال جدید هم به ان‌بی‌سی و هم به پلتفرم‌های استریم پیشنهاد شده است.

در سریال اول که از سال ۲۰۰۶ تا ۲۰۱۰ پخش شد «هیدن پنتیر»، «سانتیاگو کابرا»، «جک کولمن» و «تانی سایپرس» ایفای نقش کردند. در سال ۲۰۰۷ قرار بود اسپین‌آف «قهرمانان: خاستگاه‌ها» (Heroes: Origins) ساخته شود اما این پروژه پس از اعتصاب اتحادیه نویسندگان آمریکا لغو شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید