news-background
news-background

کارگردان The Marvels قسمت دوم سه‌گانه جدید 28 Years Later را می‌سازد

«نیا داکوستا» کارگردان فیلم «مارول‌ها» (The Marvels) و «کندی‌من» (Candyman) در حال مذاکره با سونی پیکچرز است تا دنباله فیلم «۲۸ سال بعد» (28 Years Later) را کارگردانی کند. «۲۸ سال بعد» را «دنی بویل» کارگردانی می‌کند اما سونی از حالا برای تولید یک دنباله دیگر با داکوستا وارد مذاکره شده است. بویل، «الکس گارلند» و «کیلین مورفی» تهیه‌کننده فیلم بعدی خواهند بود.

پیش‌تر گزارش شده بود که فیلمبرداری «۲۸ سال بعد» در ماه مه و با بودجه ۶۰ میلیون دلاری آغاز خواهد شد. «ددلاین» گزارش می‌دهد که تولید قسمت بعدی بلافاصله شروع می‌شود و به همین دلیل است که سونی به سرعت در جست‌وجوی کارگردان است.

مورفی که با «اوپنهایمر» (Oppenheimer) برنده گلدن گلوب و اسکار شده، در فیلم «۲۸ روز بعد» (28 Days Later) نقش مردی را بازی کرد که پس از یک سانحه تصادف با دوچرخه به هوش می‌آید و می‌بیند که انگلستان با شیوع یک ویروس به ویرانه تبدیل شده است. او پس از پرسه در خیابان‌ها با بازماندگانی با بازی «نایومی هریس» و «کریستفر اکلستون» برخورد می‌کند. آن فیلم ۸۲ میلیون دلار فروخت و به تولید دنباله «۲۸ هفته بعد» منجر شد. «هالیوود ریپورتر» گزارش داده است که «کیلین مورفی» یکی از تهیه‌کنندگان «۲۸ سال بعد» است و احتمال بازگشتش مقابل دوربین بویل وجود دارد.

«جودی کومر» بازیگر سریال «کشتن ایو» (Killing Eve) و فیلم «آخرین دوئل» (The Last Duel) که امسال «موتورسواران» (The Bikeriders) را در سالن‌های سینما دارد در حال مذاکره است تا در «۲۸ سال بعد» ظاهر شود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید