news-background
news-background

کیانو ریوز در فیلم Good Fortune عزیز انصاری نقش یک فرشته را بازی می‌کند؛ بازگشت «جان ویک» در اسپین‌آف Ballerina

انصاری از اولین فیلمش رونمایی کرد.

«عزیز انصاری» در دومین روز نمایشگاه سینماکان لاس وگاس حضور پیدا کرد و از اولین فیلم بلندش در مقام کارگردان با عنوان «بخت نیک» (Good Fortune) گفت.

انصاری درباره این فیلم که برای لاینزگیت ساخته شده به سالن‌داران گفت: «این ادعا را باور نمی‌کنم که کمدی‌های سینمایی جذابیت ندارند. می‌دانم چه فکر می‌کنید: خدای من خود هنری کویل است با چهره قهوه‌ای، چه ناشایست! آدام [فوگلسون تهیه‌کننده] نام مستعار «کویل کوچک قهوه‌ای» را برای من انتخاب کرده...» او سپس با پروژه‌های متعدد کویل برای لاینزگیت شوخی می‌کند و می‌گوید: «کویل دیگر بس است. شما هنری کویل را در پنج فیلم انتخاب کرده‌اید!»

او در مورد علت ساختن اولین فیلمش در ژانر کمدی می‌گوید: «مردم می‌خواهند به سینما بروند و با هم بخندند. به نظر من می‌توان این کار را کرد، فکر نمی‌کنم این ژانر جواب ندهد.»

انصاری در باره شخصیت ریوز می‌گوید: «ما کیانوی لعنتی را داریم آقایان. پانزده روز پس از فیلمبرداری به او گفتم به اتاق رختکن برو و استراحت کن اما روی یک فرش لغزید و کاسه زانویش شکست. او در واقع یک فرشته است، برای اولین بار به شکل حقیقی‌اش ظاهر می‌شود.»

انصاری در «بخت نیک» نقش مردی بداقبال را بازی می‌کند که شغل‌های بیشماری را امتحان کرده. او با دوستش که در هالیوود هیلز زندگی می‌کند تماس می‌گیرد تا کارهای مختلفی برایش بکند - از جمله اینکه او را به یک دیسکو بفرستد یا هیتر یک استخر را تعمیر کند. فرشته با بازی ریوز جایگاه دوست ثروتمند و مرد بخت‌برگشته را جابه‌جا می‌کند تا دومی مدتی طعم زندگی او را بچشد.

دیگر بازیگران فیلم «سث روگن»، «کیکی پالمر» و انصاری خواهند بود که علاوه بر بازیگری و کارگردانی فیلمنامه «بخت نیک»‌ را به نگارش درآورده است. عوامل این پروژه در زمان اعتصاب نویسندگان آمریکا به فیلمبرداری ادامه دادند اما با اعتراض اعضای اتحادیه تولید چند ماه متوقف شد.

انصاری پیش از این پروژه با «فانی بودن» (Being Mortal) قصد کارگردانی اولین فیلم بلندش را داشت اما رفتار «ناشایست» بازیگری که بعدها فاش شد «بیل مری» بوده آن پروژه را نافرجام گذاشت. تاریخ اکران «بخت نیک» اعلام نشده است.

لاینزگیت در بخش دیگری از این رویداد از اسپین‌آف «بالرینا» (Ballerina) به کارگردانی «لن وایزمن» برای چندگانه «جان ویک» (John Wick) رونمایی کرد. در کلیپی که از این فیلم با بازی «آنا د آرماس» به نمایش درآمد شخصیت ویک با بازی «کیانو ریوز» دیده شد.

«بالرینا» بر گروهی تمرکز می‌کند که «انجلیکا هیوستن» در «جان ویک ۳» رهبری می‌کرد.  «گابریل بیرن»، «لنس ردیک»، «کاتالینا ساندینو مورنو»، «نورمن ریداس»، و «ایان مک‌شین» از جمله بازیگران فیلم «بالرینا» خواهند بود.

هیوستن در تریلر فیلم به شخصیت د آرماس می‌گوید: «کودکی‌ات را از تو ربوده‌اند.» وینستون در صحنه دیگری می‌گوید:‌ «چه افتخاری است دیدار دوباره شما!»

«آدام فوگلسن» می‌گوید در طول دو سال گذشته تصاویر جعلی زیادی از فیلم منتشر شده‌اند اما این کلیپ اولین تصاویر واقعی از این اسپین‌آف است.

«بالرینا» در حال حاضر قرار است ۶ ژوئن ۲۰۲۵ اکران شود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید