news-background
news-background

پیتر دینکلیج به فیلم Wicked پیوست؛ خوانندگی میشل یئو

دینکلیج در فیلم موزیکال «بدجنس» بازی می‌کند.

موزیکال «بدجنس» (Wicked) یکی از فیلم‌های استودیوی یونیورسال بود که چهارشنبه در دومین روز برگزاری سینماکان به سالن‌داران معرفی شد. در این رویداد تأیید شد که «میشل یئو» در این فیلم به کارگردانی «جان ام. چو» خوانندگی می‌کند.

چو درباره فیلم «همه‌چیز همه‌جا همزمان» (Everything Everywhere All at Once) به یئو می‌گوید: «شما نقش سنگ را در یک فیلم بازی کرده‌اید. می‌توانید هر کاری بکنید.»

در ادامه «آریانا گرانده» و «سینتیا اریوو» روی صحنه آمدند و حضار را غافلگیر کردند. داستان فیلم در «سرزمین آز» روی می‌دهد و زنی سبز-پوست به نام «الفابا تروپ» را دنبال می‌کند که به «ساحره بدجنس غرب» تبدیل می‌شود در حالی که با «گلیندا آپلند» رفاقت و سپس دشمنی می‌کند.

یونیورسال تأیید کرد که «پیتر دینکلیج» در نقش «دکتر دیلاموند» صداپیشگی خواهد کرد که یک بز و استاد تاریخ دانشگاه شیز است و به شخصیت الفابا درباره خطرات نیروهای شوم هشدار می‌دهد. دینکلیج بیشتر با نقش «تیریون لنیستر» سریال «بازی تاج‌وتخت» (Game of Thrones) شناخته می‌شود که برای اوچهار جایزه امی و یک گلدن گلوب را به ارمغان آورده است. او سابقه بازی در فیلم‌های «انتقام‌جویان: جنگ بی‌نهایت» (Avengers: Infinity War) و موزیکال «سیرانو» (Cyrano) را دارد.

دیگر بازیگران فیلم «جاناتان بیلی»، «آدام جیمز»، «جف گلدبلوم»، «کیلا ستل»، «بوون یانگ»، «برونوین جیمز»، «ایتان اسلیتر» و «کالین مایکل کارمایکل» خواهند بود.

این اقتباس در قالب دو فیلم ساخته می‌شود. قسمت اول ۲۷ نوامبر و قسمت دوم نوامبر سال ۲۰۲۵ اکران خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید