news-background
news-background

کیت هرینگتون می‌گوید HBO «در حال حاضر» تمایلی به ساختن اسپین‌آف Jon Snow برای Game of Thrones ندارد

هرینگتون می‌گوید سریال «جان اسنو» در دست ساخت نیست.

شبکه اچ‌بی‌او پس از بسته شدن پرونده سریال «بازی تاج‌وتخت» (Game of Thrones) اسپین‌آف‌های متعددی را در دست ساخت قرار داد. یکی از این پروژه‌ها یک اپیزود آزمایشی با بازی «نایومی واتس» بود که به رغم هزینه چند میلیون دلاری هرگز سفارش ساخت یک فصل را دریافت نکرد. از آن زمان به بعد فقط سریال «خاندان اژدها» (House of the Dragon) به مرحله تولید رسیده و «شوالیه سرگردان» (A Knight Of The Seven Kingdoms: The Hedge Knight) سفارش ساخت گرفته است. جدا از این دو پروژه انتظار می‌رفت اسپین‌آف «جان اسنو» (Jon Snow) با بازی «کیت هرینگتون» در مقطعی به تولید برسد اما بازیگر بریتانیایی می‌گوید اچ‌بی‌او در حال حاضر تمایلی به ساختن این سریال ندارد.

هرینگتون در مصاحبه با پادکست «دیسکورس» می‌گوید: «در حال حاضر، [در دست ساخت] نیست، نه. و یکی از دلایل اینکه درباره آن حرف نزده‌ام این است که در دست ساخت بود. و می‌خواستیم فضا گسترش پیدا کند و ببینیم آیا ارزش ساختن دارد یا نه.»

او ادامه می‌دهد: «اچ‌بی‌او چند سال قبل با من تماس گرفت و پرسید که آیا تمایل دارم بازی کنم یا نه. و من به شکلی گفتم: «بله، بیایید امتحانش کنیم.» و بعد همگی سعی کردیم آن را بسازیم، اما نتوانستیم چیزی پیدا کنیم که ارزش ساخته شدن داشته باشد. و همین مانده که یک اثر بد بسازیم. نمی‌خواهیم آن را بسازیم مگر اینکه ارزش ساخته شدن داشته باشد.» هرینگتون با این حال می‌گوید همچنان امیدوار است که روزی این سریال ساخته شود اما «در حال حاضر هیچ سریالی در دست ساخت نیست.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید