news-background
news-background

فیلم Bridget Jones 4 با رنی زلوگر، هیو گرنت و اما تامپسون ساخته می‌شود

تولید قسمت چهارم «بریجت جونز» تأیید شد.

«رنی زلوگر»، «هیو گرنت» و «اما تامپسون» برای بازی در قسمت چهارم «بریجت جونز» (Bridget Jones) بازخواهند گشت. در این فیلم با عنوان «برجت جونز: دیوانه آن پسر» (Bridget Jones: Mad About The Boy) زلوگر نقش جونز را تکرار می‌کند. او برای این نقش اولین نامزدی اسکار کارنامه‌اش را دریافت کرده بود.

«مایکل موریس» کارگردان فیلم برای کارگردانی قسمت جدید «بریجت جونز» بازمی‌گردد. «چیوتل اجیوفور» بازیگر فیلم «۱۲ سال بردگی» (12 Years a Slave)  و«لئو وودال» بازیگر سریال «نیلوفر سفید» (The White Lotus) بازیگران جدید این مجموعه فیلم خواهند بود.

این فیلم‌ها بر اساس رمان‌های محبوب «هلن فیلدینگ» ساخته شده زنی با بازی زلوگر و روابط او با شخصیت‌هایی چون «مارک دارسی» با بازی «کالین فرث» و «دنیل کلیور» با بازی «هیو گرنت» را دنبال می‌کند. قسمت اول فیلم در سال ۲۰۰۱ و قسمت‌های دوم و سوم در سال‌هیا ۲۰۰۴ و ۲۰۱۶ اکران شدند. این سه فیلم در مجموع ۷۶۰ میلیون دلار در سراسر دنیا فروختند. در قسمت پنجم بریجت پنجاه و چند سالگی رسیده و با چالش‌های زندگی مدرن و مادر بودن روبروست.

زلوگر در سال ۲۰۲۰ برای فیلم «جودی» (Judy) برنده اسکار شد در حالی که گرنت به تازگی در سریال «رژیم» (The Regime) مقابل «کیت وینسلت» و در «وانکا» (Wonka) مقابل «تیموتی شالامی» دیده شده است. تامپسون سال گذشته «ماتیلدا: موزیکال» (Matilda: The Musical) ار در نتفلیکس داشت و انتظار می‌رود در دنباله «کروئلا» (Cruella) بازگردد.

موریس علاوه بر فیلم «برای لزلی» (To Leslie) که «آندریا رایزبورو» را نامزد اسکار کرد، سابقه کارگردانی سریال‌های «بهتر است با سال تماس بگیرید» (Better Call Saul) و «خانه پوشالی» (House of Cards) را دارد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید