news-background
news-background

آنیا تیلور-جوی به فیلم Room Next Door آلمودوار پیوست

«آنیا تیلور-جوی» در فیلم «اتاق مجاور» (The Room Next Door) با «پدرو آلمودار» همکاری خواهد کرد. پیش‌تر گزارش شده بود که در اولین فیلم بلند انگلیسی زبان این فیلمساز «جولین مور»، «تیلدا سیویینتون»، «جان تورتورو» و «الساندرو نیوولا» مقابل دوربین می‌روند.

پیوستن تیلور-جوی به این فیلم با انتشار فهرست بازیگران فیلم در «سینماکان» تأیید شده است. این احتمال وجود دارد که تیلور-جوی در نقش دختر سویینتون بازی کند.

داستان فیلم درباره یک مادر و دختر است که به واسطه یک سوءتفاهم بزرگ از یکدیگر جدا شده‌اند. اینگرید با بازی مور که دوست مارتا با بازی سویینتون است در دل این کشمکش قرار دارد. مارتا یک گزارشگر جنگ است و اینگرید یک رمان‌نویس. این فیلم از بی‌رحمی‌های جنگ می‌گوید و رویکرد منحصر به فرد دو نویسنده برای شرح واقعیت را برجسته می‌کند در حالی که مضامین مرگ، دوستی، لذت جنسی و مبارزه علیه وحشت را می‌کاود.

آلمودوار پیش‌تر گفته بود: «این فیلم درباره ظلم بی‌حدو‌حصر جنگ حرف می‌زند، دو روش متفاوت این دو نویسنده در رویکرد و نوشتن درباره واقعیت، و از طرف دیگر درباره مرگ است، و اینکه چگونه رابطه دوستانه و لذت جنسی می‌تواند بهترین هم‌پیمان برای کنار آمدن با وحشت باشد.»

این هفته تصویری از بازدید «دوا لیپا» که گفته بود دوست دارد روزی «دختر آلمودواری» باشد منتشر شد. تیلور-جوی به زودی فیلم «فیوریوسا» (Furiosa) به کارگردانی «جرج میلر» را در جشنواره کن خواهد داشت.

آلمودوار فیلم کوتاه انگلیسی زبان «صدای انسانی» (The Human Voice) را در اوج پاندمی کرونا با همکاری «تیلدا سویینتون» و «رسم غریب زندگی» (Strange Way of Life) را با «پدرو پاسکال» و «ایتان هاک» ساخته است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید