news-background
news-background

تریلر فیلم Fly Me to the Moon با بازی اسکارلت جوهانسن و چنینگ تیتوم

فیلم «با من به ماه پرواز کن» تابستان امسال اکران خواهد شد.

اپل اولین تریلر رسمی فیلم «با من به ماه پرواز کن» (Fly Me to the Moon) با بازی «اسکارلت جوهانسن» و «چنینگ تیتوم» را رونمایی کرد. بازیگر «بیوه سیاه» (Black Widow) که یکی از تهیه‌کنندگان فیلم است در این فیلم برای «گرگ برلانتی» مقابل دوربین رفته است.

«رز گیلروی» دختر «دن گیلروی» نویسنده فیلمنامه است و داستانی درباره رقابت فضایی در دهه ۱۹۶۰ روایت می‌کند. دیگر بازیگران فیلم «جیم رش»، «آنا گارسیا»، «نوآ رابینز»، «وودی هارلسون»، «کالین وودل» و «ری رومانو» خواهند بود.

این پروژه در سال ۲۰۲۲ معرفی شد و «پروژه آرتمیس» (Project Artemis) نام داشت. «جیسون بیتمن» قرار بود این فیلم را کارگردانی کند اما پس از اختلاف نظر با اپل جای خود را به برلانتی داد. «چنینگ تیتوم» نیز در یکی از نقش‌های اصلی جانشین «کریس اوانز» شده است. جوهانسن در سال ۲۰۱۲ به فیلم فضایی «جاذبه» (Gravity) «آلفونسو کوارون» نزدیک شده بود اما در نهایت «سندرا بولاک» نقش اول آن فیلم را به دست آورد. او به زودی اولین فیلم بلندش را کارگردانی خواهد کرد. اوانز و جوهانسن پس از همکاری در «دنیای سینمایی مارول» به فیلم «غیب‌شده» (Ghosted) پیوستند اما جوهانسن از این پروژه کناره‌گیری کرد و «آنا د آرماس» جانشین او شد.

«با من به ماه پرواز کن» ۱۲ ژوئیه در سالن‌های سینمای آمریکا اکران خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید