news-background
news-background

سریال Curb Your Enthusiasm پس از ۲۴ سال تمام شد

«زیاد ذوق‌زده نشو» پس از دو و نیم دهه به پایان رسید.

[حاوی اسپویلر]

سریال «زیاد ذوق‌زده نشو» (Curb Your Enthusiasm) «لری دیوید» یکشنبه شب این هفته پس از ۲۴ سال به پایان رسید. دیوید که یکی از پدیدآورندگان «ساینفلد» (Seinfeld) است، در این سریال کمدی نقش نسخه‌ای خیالی از خودش را بازی می‌کند. «جری ساینفلد» یکی از سلبریتی‌هایی بود که در قسمت پایانی نقش کوتاهی بازی کرد.

لری در قسمت پایان سریال تحت عنوان «هیچ درسی آموخته نشد» (No Lessons Learned) در آتلانتا به اتهام نقض قوانین انتخاباتی جرجیا محاکمه شد. او در طول این فصل به خاطر نقض قانون به یک قهرمان ناخواسته تبدیل شده بود. ساینفلد و دیگر دوستان نزدیک لری از جمله «جف گارلین»، «سوزی اسمن»، «شریل هاینز»، «تد دنسون» و «ریچارد لوییس» در این دادگاه حضور پیدا کردند تا شهادت دهند. لوییس فوریه گذشته در ۷۶ سالگی درگذشت.

دوستان متهم سعی کردند بی‌گناهی او را ثابت کنند اما هیأت منصفه درباره برخی از رفتارهای خشونت‌آمیز لری در سال‌های قبل از جمله کشتن یک قو در باشگاه گلف، دزدیدن گل از یک مراسم خاکسپاری و سرقت کفش از موزه هولوکاست شنیدند. لری در نهایت به یک سال حبس محکوم شد. این قسمت پایانی به پایان سریال «ساینفلد» شباهت داشت که شخصیت‌های اصلی آن به زندان رفتند.

اما در این سریال «جری ساینفلد» دوستش را از دچار شدن به چنین سرنوشتی نجات می‌دهد. لری وقتی زندان را ترک می‌کند با ارجاع به سریال «ساینفلد» می‌گوید: «خدای من، باید قسمت پایانی را این‌گونه تمام می‌کردیم.» ساینفلد می‌گوید: «خدای من، درست می‌گویی، چطور به فکرمان نرسید؟»

برخی از هواداران این قسمت را «بهترین» اپیزود پایانی تاریخ نامیده‌اند. یکی از آن‌ها می‌نویسد: «بدرود، یکی از مضحک‌ترین سریال‌های تاریخ. بیش از ۲۴ سال کمدی عالی. هرگز لری دیوید دیگری وجود نخواهد داشت.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید