news-background
news-background

تیزر سریال Those About To Die: آنتونی هاپکینز در نقش امپراتور روم

سریال «آن‌هایی که در آستانه مرگند» پیکاک در ماه ژوئیه پخش خواهد شد.

اولین تیزر سریال «آن‌هایی که در آستانه مرگند» (Those About To Die) پیکاک به کارگردانی «رولاند امریش» و بازی «آنتونی هاپکینز» در نقش امپراتور روم یکشنبه این هفته رونمایی شد. این پروژه مارس گذشته در رم فیلمبرداری شده است.

این سریال بر اساس کتابی به همین نام نوشته «دنیل مانیکس» ساخته شده و داستانی در «دنیای فاسد، پیچیده و تماشایی ورزش‌های گلادیاتوری در روم باستان» روایت می‌کند. پیکاک می‌گوید این سریال با شخصیت‌های متنوع لایه‌های متعدد جامعه روم را بررسی می‌کند، «جایی که ورزش، سیاست، و کسب‌وکار تصادم و تقاطع دارند.»

هاپکینز که برای فیلم‌های «پدر» (The Father) و «سکوت بره‌ها» (Silence of the Lambs) برنده اسکار شده، در این سریال درام در ظاهر «امپراتور وسپاسیان» دیده خواهد شد.  وسپاسیان، امپراتور روم و سرکرده خاندان فلاویان، مردی کارکشته در میدان‌های نبرد بود که پس از ۱۰ سال جنگ خونین داخلی به تاج‌وتخت رسید. او در این سریال سالخورده است و اشرافیان تشنه رسیدن به قدرت در امپراتوری او را احاطه کرده‌اند.

«رابرت رودات» نویسنده سریال و به همراه امریش، «جیانی نوناری»، «هارالد کلوزر»، «الیور بربن» و «جوناس باور» یکی از تهیه‌کنندگان پروژه خواهد بود.

پیکاک سریال «آن‌هایی که در آستانه مرگند» را ۱۸ ژوئیه پخش می‌کند.  

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید