news-background
news-background

وودی آلن: عاشقانگی فیلمسازی از بین رفته است

آلن می‌گوید هنوز درباره ساختن یک فیلم جدید تصمیم نگرفته است.

«وودی آلن» در مصاحبه جدیدی با «ایر‌میل» می‌گوید هنوز برای ساختن فیلم‌های بیشتر پس از «بخت خوش» (Coup de Chance) تصمیم نگرفته اما احساس می‌کند که «عاشقانگی فیلمسازی از بین رفته است.»

آلن درباره پنجاهمین فیلمش «بخت خوش» که با تأخیر طولانی در آمریکای شمالی اکران می‌شود می‌گوید: «برای من مهم نیست که اینجا پخش می‌شود یا نه. به محض اینکه می‌سازمش، دیگر دنبالش نمی‌کنم. امروز پخش فیلم به معنای دو هفته اکران در سالن‌های سینماست... و بعد تمام می‌شود. «آنی هال» (Annie Hall) کمی بیش از یک سال در سینماهای نیویورک اکران شد. به مدت شش یا هفت ماه در یک سالن اکران می‌شدند، و بعد یک نفر دیگر آن‌ها را می‌خریدند و چند ماه دیگر اکران می‌شدند. کل کسب‌وکار تغییر کرده، و نه به شکل رضایت‌بخشی. تمام عاشقانگی فیلمسازی از بین رفته.»

در ماه فوریه گزارش شد که گروه رسانه‌ای ام‌پی‌آی فیلم جدید آلن را ۵ آوریل در ایالات متحده پخش می‌کند. «بخت خوش» اولین بار سپتامبر سال گذشته در جشنواره ونیز اکران شده بود.

آلن در بخش دیگری از مصاحبه می‌گوید هنوز درباره ساختن یک فیلم جدید تصمیم نگرفته است: «دوست ندارم بروم و سرمایه جمع کنم. این کار را عذاب‌آور می‌دانم. اما اگر کسی پیدا شود و تماس بگیرد و بگوید می‌خواهیم از فیلم حمایت کنیم، آن‌وقت جداً بررسی‌اش می‌کنم. احتمالاً قدرت نه گفتن را نخواهم داشت چون ایده‌های زیادی دارم.»

این فیلمساز به آزار جنسی دخترخوانده‌اش «دیلن فارو» متهم است. آلن همه اتهامات را رد می‌کند و پس از تحقیقات سال ۱۹۹۳ تحت پیگرد قرار نگرفته اما استودیوی آمازون با شکل‌گیری جنبش «من هم» قرارداد ۶۸ میلیون دلاری با او را فسخ کرد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید