news-background
news-background

اندرو اسکات: گریه با سریال Fleabag بس است؛ خودتان را جمع کنید

اسکات به شوخی از هواداران «فیلبگ» می‌خواهد دست از دیدن سریال بردارند.

«اندرو اسکات» در مصاحبه جدیدی با «اینترتینمنت ویکلی» به شوخی از هوادارانی که پس از پنج سال هنوز سریال «فلیبگ» (Fleabag) را می‌بینند می‌خواهد با زندگی خودشان «کار بهتری» بکنند.

اسکات از فصل دوم به جمع بازیگران این سریال با بازی و نویسندگی «فیبی والر-بریج» پیوست و نقش یک کشیش را بازی کرد. او همزمان با پنجمین سالگرد پایان سریال می‌گوید: «بیرون بروید و هوای تازه بخورید. دست از دیدن سریال بردارید. گریه نکنید. در اتاق خود با پرده‌های بسته گریه نکنید. با زندگی خودتان کار بهتری بکنید. سریال خیلی خوبی است، همه ما دوستش داریم، اما دیگر دست بردارید، خودتان را جمع کنید. پرده‌ها را باز کنید و بیرون بروید.»

«فلیبگ» محصول بی‌بی‌سی و آمازون بود و در قالب دو فصل و ۱۲ اپیزود ساخته شد. والر-بریج در این سریال نقش زن مجرد و مستقل را بازی می‌کند که در لندن روزگار می‌گذراند اما هرگز نام او فاش نمی‌شود.

والر-بریج در سال ۲۰۱۹ برای این سریال برنده امی بهترین بازیگر زن سریال‌های کمدی شد. او پس از دریافت گلدن گلوب گفته بود: «نظرم را درباره فصل سوم تغییر نداده‌ام. بیشتر و بیشتر تصمیم درستی به نظر می‌آید. [مراسم اهدای جوایز] وداع زیبایی می‌شوند.»

«باراک اوباما» در آن زمان «فلیبگ» را یکی از بهترین سریال‌های سال نامیده بود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید