news-background
news-background

کارگردان The Place Beyond the Pines: بردلی کوپر پس از بازنویسی فیلمنامه قصد جدایی داشت

کوپر تا مرز جدایی از فیلم «جایی آنسوی کاج‌ها» پیش رفته است.

«درک سیانفرانس» کارگردان آمریکایی فیلم «جایی آنسوی کاج‌ها» (The Place Beyond the Pines) می‌گوید «بردلی کوپر» پس از بازنویسی فیلمنامه و چند هفته پیش از شروع فیلمبرداری قصد جدایی کرده است.

این فیلمساز ۵۰ ساله که یکی از نویسندگان آن درام جنایی با بازی «رایان گاسلینگ» و «اوا مندز» بوده در مصاحبه جدیدی با «ایندی‌وایر» می‌گوید وقتی «داریوش ماردر» استخدام می‌شود تا «همه کلمات» فیلمنامه را بازنویسی کند، کوپر معترض می‌شود.

سیانفرانس می‌گوید وقتی کوپر فیلمنامه را می‌خواند از شخصیتش که یک مأمور پلیس است ابراز نارضایتی می‌کند: «فیلمنامه را به [ماردر] دادم و او تذکرات زیادی داد، و من با بسیاری از حرف‌هایش موافق بودم. این بود که تمامی کلماتش را از ده هفته تا شش هفته [مانده به فیلمبرداری] بازنویسی کردیم. به یاد می‌آورم که یک نسخه از آن را به بردلی کوپر دادم و یک پیام صوتی از او دریافت کردم که گفته بود: «برادر، فقط می‌خواهم بدانی که پیش‌نویس جدید را خوانده‌ام و جدا می‌شوم.»

کارگردان ادعا می‌کند که کوپر به او می‌گوید فیلمنامه جدید «آن فیلمی نیست که برایش قرارداد امضاء کردیم.» بنابراین فیلمساز به منزل کارگردان «مایسترو» (Maestro) می‌رود تا نظرش را تغییر دهد چرا که کوپر یکی از تهیه‌کنندگان فیلم بوده است.

سیانفرانس اضافه می‌کند: «روز بعد خانواده‌ام را به اسکنکتدی بردم، و تمام اعضای گروه قرار بود به آنجا بیایند. به هر حال همه آن پول را داشتم. می‌گفتم: «می‌توانم بیایم و با تو حرف بزنم؟» بنابراین به مونترال رفتم و تا ساعت ۳:۳۰ نیمه‌شب با او بحثی طولانی داشتم تا اینکه او را برگرداندم. فقط در پنج دقیقه آخر [راضی شد]. فکر می‌کنم خسته شده بود. می‌خواست بخوابد.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید