news-background
news-background

کایل مک‌لاکلن: به سریال Twin Peaks دست نزنید؛ ستارگان فعلی هالیوود باهوش‌تر شده‌اند

مک‌لکلان سریال «فال‌اوت» را در پرایم ویدیو دارد.

«کایل مک‌لاکلن» به همراه عوامل سریال «فال‌اوت» (Fallout) پرایم ویدیو به کن سفر کرده و می‌گوید تمایلی به ساخته شدن ریبوت سریال «تویین پیکس» (Twin Peaks) «دیوید لینچ» ندارد.

مک‌لاکلن که در فیلم «تلماسه» (Dune) لینچ نقش «پل اتریدیز» را بازی کرده می‌گوید ستارگان هالیوود این روزها نسبت به گذشته از جنبه‌های تجاری فیلمسازی «آگاه‌تر» شده‌اند: «وقتی بازیگری را در سیاتل شروع کردم از گمنامی نسبی بیرون آمدم، و آن‌ها من را برای «تلماسه» انتخاب کردند. فکر می‌کردم که قرار است یک بازیگر تئاتر دوره‌ای باشم اما ناگهان سر از لس‌آنجلس درآوردم و فکر کردم: «اینجا چه می‌کنم؟ چیزی از کسب‌وکار فیلمسازی نمی‌دانم.»»

او معتقد است که ستارگان فعلی هالیوود از جمله «تیموتی شالامی» که در «تلماسه» جدید نقش «پل اتریدیز» را بازی کرده، از کسب‌وکار فیلمسازی کاملاً آگاهی دارند: «آن‌ها باهوش و زیرک‌اند و برای همه‌چیز آمادگی دارند. ایجینت‌هایی دارند که روی پروژه‌های مختلف کار می‌کنند. تشکیلات متفاوتی است. سعی می‌کنم خودم را برسانم. تمام تلاشم را می‌کنم.»

مک‌لاکلن شنبه شب جایزه نماد کانال+ را در کن‌سریز دریافت کرد در حالی که سریال «فال‌اوت» به نویسندگی «لیسا جوی» و «جاناتان نولان» در بخش خارج از مسابقه اکران شد.

او در ادامه می‌گوید در دهه‌های گذشته بازیگری در تلویزیون «یک ننگ» به شمار می‌آمد: «بیم و هراس و پرسش‌هایی داشتم درباره اینکه آیا برای باز در یک سریال به اندازه کافی پیر شده‌ام یا نه و نگران بودم که چه واکنشی نشان داده خواهد شد. اما کاشف به عمل آمد که جای نگرانی وجود نداشت. همه بازیگران متوجه بودند که «تویین پیکس» چقدر سریال عجیبی است.»

«تویین پیکس» اوایل دهه ۱۹۹۰ پخش شد و در سال ۲۰۱۷ بازگشت اما مک‌لاکلن امروز از یک «ریبوت دیوانه‌وار» استقبال نمی‌کند: «فکر نمی‌کنم تمایلی به دیدنش داشته باشم و فکر نمی‌کنم بهتر است که کسی سعی کند آن را بسازد. با خود می‌گویی: «به آن سریال دست نزنید.» اما توجهی نمی‌کنند، نمی‌توانند جلوی خودشان را بگیرند و دوباره دستشان را در کوره می‌برند. مشکل این است.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید