news-background
news-background

کلویی گریس مورتس و دومینیک سسا در فیلم کمدی Oh. What. Fun

مورتس در یک فیلم کمدی با بازیگر «جاماندگان» همکاری می‌کند.

«کلویی گریس مورتس» و «دومینیک سسا» در فیلم کمدی «آه. چه. سروری.» (Oh. What. Fun) به «میشل فایفر» ملحق شدند. این فیلم را «مایکل شوالتر» (The Idea of You) برای استودیوی آمازون ام‌جی‌ام کارگردانی می‌کند.

این فیلم یک نامه عاشقانه به مادران و ترکیبی از فیلم‌های «خانه برای تعطیلات» (Home for the Holidays) و «هواپیما، قطار، اتومبیل» (Planes, Trains and Automobiles) توصیف شده و سرگذشت زنی به نام «کلر کلاستر» با بازی فایفر را روایت می‌کند که برای یک کریسمس ویژه برنامه‌ریزی می‌کند اما خانواده او در آن آشفتگی فراموشش می‌کند. وقتی خانواده متوجه اشتباهشان می‌شوند که زن مفقود شده و کریسمس آن‌ها را به خطر انداخته است.

انتظار می‌رود بازیگران «جاماندگان» (The Holdovers) و «مادر/ربات» (Mother/Android) نقش فرزندان فایفر را بازی کنند. شوالتر و «چندلر بیکر» فیلمنامه این فیلم را بر اساس یک داستان کوتاه نوشته‌اند. فیلمبرداری «آه. چه. سروری.» از اواخر مه در آتلانتا آغاز خواهد شد.

سسا به تازگی برای بازی در «جاماندگان» مقابل «پل جیاماتی» و «دیواین جوی رندلف» نامزد بفتا شده و جایزه بهترین بازیگر نوظهور را از «انتخاب منتقدین» دریافت کرده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید