news-background
news-background

چیستان کرستن دانست: هیچ‌کس نخواست در فیلم Spider-Man: No Way Home بازی کنم؛ پیر شدن را به نقش بد ترجیح می‌دهم

پیش از اکران «جنگ داخلی» چند مصاحبه از دانست منتشر شده است.

«کرستن دانست» می‌گوید تمایل داشته در فیلم «مرد-عنکبوتی: راهی به خانه نیست» (Spider-Man: No Way Home) ظاهر شود و نقش «ماری جین واتسون» را تکرار کند اما هیچ تماسی با او گرفته نشده است.

دانست در مصاحبه جدیدی با «جی‌کیو» بریتانیا می‌گوید حاضر بوده به «دنیای سینمایی مارول» بپیوندد و مقابل «توبی مگوایر» و «اندرو گارفیلد» نقش‌آفرینی کند. او در پاسخ به این پرسش که آیا مارول و سونی با او تماس گرفته‌اند یا نه می‌گوید: «نه، نه. حاضر بودم بازی کنم.»

او اضافه می‌کند که مایل است در پروژه دیگری مقابل مگوایر نقش ماری جین را تکرار کند: «جالب خواهد بود که بگویند بسیار خوب، بیایید توبی و من را در یک فیلم عجیب مستقل قرار دهیم و یک فیلم ابرقهرمانی متفاوت بسازیم.» دانست «سرگذشت» (Chronicle) به کارگردانی «جاش ترنک» را نمونه چنین فیلم‌هایی می‌داند.

دانست که به زودی در فیلم «جنگ داخلی» (Civil War) «الکس گارلند» دیده خواهد شد می‌گوید به این علت به بازی در فیلم‌های ابرقهرمانی تمایل دارد که «پول زیادی به شما می‌دهند.»

دانست نزدیک به دو سال پیش درباره اختلاف دستمزدش با «توبی مگوایر» به «ایندیپندنت» گفته بود: «اختلاف دستمزد من و «مرد عنکبوتی» خیلی زیاد بود. حتی در موردش فکر نکردم. می‌گفتم: «خوب بله، توبی نقش «مرد عنکبوتی» را بازی می‌کند.» اما می‌دانید روی پوستر قسمت دوم «مرد عنکبوتی» چه کسی بود؟ من و «مرد-عنکبوتی».»

او در مورد سه‌گانه «مرد-عنکبوتی» به کارگردانی «سم ریمی» به «جی‌کیو» می‌گوید: «معصوم‌تر بودم. سم ریمی مثل کارگردان فیلم‌های کالت بود، بنابراین حس می‌کردم که یک فیلم مستقل به شکل یک فیلم ابرقهرمانی می‌سازیم.» ریمی این هفته به شایعه کارگردانی «مرد-عنکبوتی ۴» با مگوایر واکنش نشان داد و گفت هنوز مارول با او تماس نگرفته است.

دانست در بخش دیگری از مصاحبه با «جی‌کیو» می‌گوید نقش‌های خوب را به جوان ماندن ترجیح می‌دهد: «تا امروز هنوز می‌دانم صورتم را خراب نخواهم کرد و مثل یک عجیب‌الخلقه به نظر نخواهم رسید. متوجه منظورم می‌شوید؟ ترجیح می‌دهم پیر شوم و در نقش‌های خوب بازی کنم.» او به یاد می‌آورد که در زمان فیلمبرداری «مرد-عنکبوتی» یکی از تهیه‌کنندگان به او توصیه کرده برای اصلاح دندان‌هایش به دندانپزشک مراجعه کند: «گفتم: «نه، دندان‌هایم را دوست دارم.»»

این بازیگر ۴۱ ساله در مصاحبه دیگری با «برنامه جاناتان راس» شبکه آی‌تی‌وی فیلمبرداری بوسه معروفش در فیلم «مرد-عنکبوتی» را به یاد آورده است: «به یاد می‌آورم که سم ریمی کتابی از بوسه‌های معروف را به من داده بود تا از آن الهام بگیرم، اما از طرفی می‌خواست یک بوسه خاص باشد، هرچند فیلمبرداری آن در واقع ناخوشایند بود. باران شدیدی می‌بارید، هوا بسیار سرد بود، توبی نمی‌توانست نفس بکشد و بنابراین تقریباً مثل این بود که داشتم تنفس مصنوعی به او می‌دادم.»

 

دانست این هفته با «ورایتی» از فیلم «جنگ داخلی» گفته که تفرقه در ایالات متحده را دراماتیزه کرده است. او می‌گوید: «رسانه به‌شدت شعله‌ورش می‌کند. رسانه ما را مجبور می‌کند که یک طرف را انتخاب کنیم. همه‌چیز بسیار پیچیده‌تر از آن است.»

دانست که زمانی از «برنی سندرز» حمایت کرده درباره رقابت دوباره «جو بایدن» و «دونالد ترامپ» اضافه می‌کند: «باورنکردنی است که دوباره در این موقعیت قرار گرفته‌ایم. فقط بحث پول است و پول و پول. همه‌چیز خراب است. همه‌چیز باید درست شود.»

او در بخش دیگری از مصاحبه می‌گوید نمی‌تواند به خاطر پول نقش‌هایش را انتخاب کند: «خیلی مشکل‌پسندم. اما معنای دیگرش این است که میان کارهایم فاصله‌های طولانی می‌افتد. یعنی نمی‌توانم به خاطر پول در پروژه‌ای بازی کنم. برای من بسیار سخت است که فکر کنم: «همین است!» اگر دلم با آن نباشد، نمی‌توانم بازی کنم چون مدت‌هاست که به این شکل عمل کرده‌ام.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید