news-background
news-background

شبکه FX درز کلیپ فصل سوم سریال The Bear از جلسه سهام‌داران دیزنی را محکوم کرد

اولین کلیپ از فصل سوم سریال «خرس» درز کرد.

شبکه اف‌ایکس درز اولین کلیپ از فصل سوم سریال «خرس» (The Bear) از جلسه سهام‌داران دیزنی را محکوم کرد. در این کلیپ «جرمی آلن وایت» در شب افتتاحیه رستوران احیا شده‌اش نقش کارمی را بازی می‌کند که تحت فشار است. فیلمبرداری فصل سوم «خرس» از ماه فوریه آغاز شده و انتظار می‌رود پس از آن فصل چهارم بلافاصله تولید شود.

این ویدیو در جلسه سهام‌داران دیزنی ضبط شده و دقایقی بعد به شبکه‌های اجتماعی راه پیدا کرده است. چندین نشریه از جمله «آی‌جی‌ان» کلیپ را منتشر اما سپس به درخواست اف‌ایکس آن را حذف کردند. در بیانیه اف‌ایکس آمده است که شبکه اجازه انتشار این کلیپ را به شکل عمومی نمی‌دهد و اگر منتشر شده باید «فوراً» حذف شود.

«جرمی آلن وایت» در این مجموعه نقش «کارمن برزاتو» ملقب به «کارمی» را بازی می‌کند، یک سرآشپز جوان که از شیکاگو به زادگاهش بازمی‌گردد تا یک رستوران ایتالیایی خانوادگی راه‌اندازی کند. «ادوین لی گیبسون»، «متی متیسون»، «ایبان ماس-باکراک»، «آیو ادبیری»، «ابی الیوت»، «لایونل بویس» و «لیزا کولون-زایاس» دیگر بازیگران این سریال در فصل اول بودند. «باب اودنکرک» بازیگر «برکینگ بد» (Breaking Bad) و «بهتر است با سال تماس بگیرید» (Better Call Saul)، «جان برنتال»، «جیمی لی کورتیس»، «الیویا کولمن»، «سارا پولسن»، «جوئل مک‌هیل»، «ویل پولتر»، «جان مولانی» و «مالی گوردن» از بازیگران مهمان فصل دوم «خرس» بودند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید