news-background
news-background

کیم کارداشیان: وقتی رابین ویلیامز لباسم را با Mrs. Doubtfire مقایسه کرد گریه کردم

ویلیامز زمانی کارداشیان را با «خانم داوت‌فایر» مقایسه کرده است.

«کیم کارداشیان» در یکی از اپیزودهای برنامه «کارداشیان‌ها» (The Kardashians) به یاد آورده است که وقتی «رابین ویلیامز» لباس مت گالای او در سال ۲۰۱۳ را با فیلم «خانم داوت‌فایر» (Mrs. Doubtfire) مقایسه کرده به گریه افتاده است.

او در این برنامه از لباس خود دفاع می‌کند اما بسیاری از جمله ویلیامز که در سال ۲۰۱۴ از دنیا رفت آن را تمسخر کردند و به شخصیت فیلم «خانم داوت‌فایر» شبیه دانستند. ویلیامز ۸ مه ۲۰۱۳ توییت کرده بود: «فکر می‌کنم این لباس بیشتر به من می‌آید.»

کارداشیان می‌گوید: «وقتی رابین ویلیامز من را مسخره کرد و نوشت: «به چه کسی بیشتر می‌آید؟» من و خانم داوت‌فایر. وقتی به خانه رسیدم گریه کردم، اما حالا دوستش دارم.»

بازیگر «داستان ترسناک آمریکایی» (American Horror Story) در آن زمان اولین فرزندش «نورث وست» را باردار بود. او پیش‌تر به «ووگ» گفته بود به خاطر میم‌هایی که برای لباس او ساخته بودند گریه کرده است. نورث در برنامه «کارداشیان‌ها» می‌گوید لباس مادرش در مت گالای سال ۲۰۱۹ را بیش از مراسم سال ۲۰۱۳ دوست دارد.

کارداشیان با پوشیدن لباس‌های بالنسیاگا چند بار با انتقاد گسترده روبرو شده است. این برند کریسمس ۲۰۲۲ در یکی از کمپین‌های تبلیغاتی‌اش به «بدرفتاری با کودکان» متهم شده بود. در آن زمان کارداشیان گفته بود از تصاویر آن کمپین «منزجر» شده اما در سال‌های بعد به همکاری با این برند ادامه داد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۴ فروردین ۱۴۰۳ ۲۳:۲۰

ولی لباس رابین ویلیامز قشنگ تره 😁😁

نمایش اسپویل
۱۴ فروردین ۱۴۰۳ ۱۸:۱۴

به نظرم رابین ویلیامز کبیر با این کار بیشتر به کیم کارداشیان احترام گذاشته و خودش رو خراب کرده 😄🤦

نمایش اسپویل